مجموع نظرات: ۱
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: «اقدامات پیشگیرانه اولویت اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر است و در راستای این امر طرح یاری‌گران زندگی راه‌اندازی شده است.»

معتاد متجاهر

به گزارش همشهری آنلاین؛ براساس آخرین آمارها، در تهران حدود ۲۰ هزار معتاد متجاهر وجود داشت که با روی کار آمدن مدیریت شهری ششم، این موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت. قرارگاه اجتماعی با هدف ساماندهی معتادان متجاهر و آسیب های اجتماعی در راستای مسئولیت اجتماعی توسط شهرداری تهران راه اندازی شد. شهرداری تهران از این طریق توانست ۹ یاور شهر (مراکز پذیرش معتادان متجاهر) را بهره برداری کند. تقدیر و تشکر سرداراسکندر مومنی از عملکرد و ورود خوب شهرداری به موضوع معتادان متجاهر نشان می دهد که مدیریت شهری در این حوزه موفق بوده است.

او گفت: در دوسال اخیر شهرداری تهران نسبت به راه‌اندازی مراکزی برای نگهداری و درمان معتادین متجاهر به ویژه معتادینی که علاوه بر اعتیاد دارای بیماری‌های دیگر اعم از بیماری‌های عفونی، زخم باز و... هستند، ورود خوبی داشته است و جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار مومنی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه رشد مصرف مواد مخدر و رشد اعتیاد در کشور متوقف شده است که در حوزه پیشگیری و فرهنگی دستاورد مهمی است و امیدوارم با هم افزایی و تلاش بیشتر این فرایند کاهشی همچنان تداوم داشته باشد.

کد خبر 841101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد آقائی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    با سلام و احترام فراوان اونایی که اعتیاد دارن باید برن ترک اعتیاد دیگه البته حق استخدام ندارن حتی سیگاری ها و اگه استخدام بشن باید اخراج بشن.