وزیر کشور با تاکید بر این‌که در جریان حادثه تروریستی روز گذشته در راسک و چابهار که توسط بیگانگان اداره می‌شوند، تروریست ها تو دهنی بسیار محکمی خوردند، تصریح کرد: از قبل از پاکستان خواسته شده مرزها را کنترل کنند، این تذکرات داده شده و می‌شود.

احمد وحیدی وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در راسک و چابهار اظهارکرد: این حادثه تلاش ناکام تروریست‌هایی بود که توسط بیگانگان و سرویس‌های خارجی اداره می‌شوند؛ اما تو دهنی بسیار محکمی خوردند، همه عناصرشان به درک واصل شدند و با اقتدار بسیار ارزشمند، نیروهای نظامی، سپاه، فراجا و نیروهای اطلاعاتی توانستند ضربه بسیار کشنده‌ای به آن‌ها بزنند و همه آن‌ها به درک واصل شدند.

وی درباره این‌که آیا در ارتباط با حادثه روز گذشته با مقامات پاکستانی گفت‌وگوهایی انجام شده یا خیر؟ گفت: از قبل خواسته شده مرزها را کنترل کنند، چون این‌ها(تروریست‌ها) از آن طرف مرزها می‌آیند، باید مرزها را بیشتر کنترل کنند تا نتوانند به راحتی اقداماتی کنند و این تذکرات داده شده و خواهد شد.

کد خبر 842273
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • CA ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    به جای تذکر با مرزشرقی باید همان کاری را کنید که ترکیه با مرزایران و عراق کرد. دیوار بتنی و مین گذاری و پوشش تصویری زنده و پهبادی ۲۴ ساعته. چرا باید یک گروه تروریستی بیست نفره به این راحتی به یک شهرمهم برسند.