ترامپ در ادامه کمپین انتخاباتی خود از روشن کردن مواضعش در مورد سقط جنین خبر داد.

ترامپ

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: دونالد ترامپ گفت که او امروز دوشنبه خط مشی مورد انتظار خود در مورد سقط جنین را تشریح خواهد کرد، سیاستی که به گفته او موضعی سازش‌آمیز با پتانسیل رضایت برای هر دو طرف بحث را در خود خواهد داشت.

نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در پستی در Truth Social، پلت فرم رسانه های اجتماعی ترامپ، گفت: سیاست او شامل استثنائاتی برای تجاوز جنسی، زنای با محارم و محافظت از جان مادر خواهد بود.

در حالی که ترامپ جزئیات بیشتری ارائه نکرد، به نظر می‌رسد که او خواستار ممنوعیت فدرال سقط جنین خواهد شد که محدودتر از ممنوعیت شش هفته‌ای تصویب شده در ایالت‌هایی مانند فلوریدا و جورجیا است.

ترامپ نوشت: ما باید از عقل سلیم استفاده کنیم تا بفهمیم که برای نجات ملت خود که در حال حاضر در حال انحطاط جدی است، تعهد داریم که در انتخابات پیروز شویم و بدون آن چیزی جز شکست، مرگ و ویرانی نخواهیم داشت.

از سوی دیگر ترامپ به حکم یک قاضی فدرال در مورد پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن نیز گفت: «رفتن به زندان به دلیل نقض حکم صادر شده توسط قاضی افتخار بزرگ من خواهد بود. من با کمال میل تبدیل به نلسون ماندلای امروزی خواهم شد – این افتخار بزرگ من خواهد بود».

کد خبر 843008
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • US ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    9 8
    ترامپ مابه ننگ و آبرو ریزی آمریکا هستش تف