مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما کلا دو بازیکن خارجی گرفتیم و چطور ممکن است سه میلیون دلار هزینه کرده باشیم؟

رضا درویش

به گزارش همشهری آنلین دیشب جواد نکونام در شبکه خبر گفتگویی تلفنی را انجام داد و مدعی شد که یکی از تیم‌ها باوجود هزینه سه میلیون دلاری برای نقل و انتقالات عملکرد ضعیف‌تری نسبت به استقلال داشته است.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، دقایقی بعد از این مصاحبه در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و روی آنتن زنده پاسخ جواد نکونام را داد: ما که مشخص است چه هزینه‌ای انجام دادیم، ما دو بازیکن خارجی خریدیم که روی هم زیر 500 هزار دلار است، بازیکن دیگری که نخریدیم! یقینا باشگاه پرسپولیس منظورشان نیست و اگر پرسپولیس منظورشان باشد هم با ایشان گران حساب کردند.

او در مورد لزوم شفاف‌سازی پرسپولیس از نقل و انتقالاتش عنوان کرد: ما باید اسناد و مدارکمان را بارگذاری کنیم و همه چیز روشن است و نمی‌توانیم که دستی در این اعداد ببریم.

درویش در خصوص سقف قرارداد پرپسولیس گفت: ما از فروش بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی درآمدزایی کردیم و اصلا کارمان به ده درصدی که از سوی فدراسیون اضافه شده هم نمی‌رسد. همچنین طبق قانون مصوب فدراسیون فوتبال، بازیکنانی که در خدمت تیم‌ملی بودند و آسیب دیدند و گذاشته شدند کنار، مبلغ قراردادشان کم می‌شود، یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی.

مدیرعامل سرخپوشان با اشاره به رقم قرارداد بازیکنان این تیم مدعی شد: ما کلا دو بازیکن خارجی گرفتیم و چطور ممکن است سه میلیون دلار هزینه کرده باشیم؟ اگر اشتباه نکنم اورونوف برای نیم فصل 250 هزار دلار دستمزد گرفته و یقینا منظور آقای نکونام پرسپولیس نیست.

کد خبر 843204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ن IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    32 7
    وقتت هدر نده عالم و ادم می دانند این اقا مثل مربی قبلی این تیم جناب مجیدی فقط دنبال فرافکنی و حاشیه هست که بر تصمیم داوران و تاثیر بگذارد و اگه موفق نشد قهرمان بشه بگه قبلا من گفتم اگر قهرمان شد هم بگوید با این همه مشکلات ..... جناب نکو کاری که با فولاد کردی و از ترس ان تیم و پرچم ایران را تنها گذاشتی و فرار کردی در تاریخ ثبت شده و حنای شما رنگی ندارد انجا هم هرچه بازیکن گرانقیمت بود خریدی و آخرش فرار ......اون مدیر عامل مشکل داشت خطیر هم مشکل دارد نه خیر فقط خودت مشکل داری استغفار کن و دست از این کارات بردار و مثل گل محمد استعفا بده و برو گل محمد هم همین کارا را میکرد که درویش اخراج کنه و قرار داد خوش چند برابر اما چوب خدا صدا ندارد .......
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    13 4
    تقصیر نکونام نیست تقصیر اون مدیر باشگاه و اون فدراسیون بی عرضه هست که به همچین لمپن دودره ای میلیاردی پول میدن و هیچ توقعی هم ندارند ازش. اگر فوتبال صاحب داشت آقا تا حالا صد بار رفته بود زیر سوال
  • اشکان پرسپولیسی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    12 6
    جواد چ... تا کی فرافکنی و حاشیه سازی و فرار رو به جلو ، بابا یه جا بشین همه ی عالم و آدم مقصرن جز تو، تو واسمون شدی گواردیولا، در حالی که تمامی مشکلات استقلال تویی فقط تویی هوچیگر
  • علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 12
    فعلا که پایین تر از تاج هستید بااین همه هزینه و اشتباهات داوری که به سود شماهست
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      5 0
      بله،صحیح می‌فرماید ، توپی هم که از روی سر تماشاگران برگشت و وارد دروازه مس رفسنجان شد صحیح بود، مثل چاخانات
  • انصاف IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    12 7
    اینکه همش فکرو ذکرتون پرسپولیسه، دلیلش اینه که تو همه چی از پرسپولیس پایینترید. فقط ماشالله آقا درویش که عاشقتم ب مولا
  • انصاف IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    17 4
    متاسفم ب ای فوتبالی که تو بیشترین بازی ملیو توش داری، تو همون کسی هستی که بزرگترین خیانتو به فوتبال خوزستان کردی
  • کله آبی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    12 5
    کار نکونام همینه بهانه برای رفتن درست میکنه توی فولاد تیمو وسط بازی های آسیا ول کرد رفت اگر یه باخت بیا یه مساوی دیگه بده بعید نیست یه درگیری با مسعولاش راه بندازه از استقلال هم جدا بشه
  • تاجی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 4
    نکونام که اسمی نبرده ،پس این مثل حرف وبنداز زمین صاحبش برمی داره درسته
  • طرفدار فوتبال IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 0
    وقتی که میگویندتیم بزرگ مربی بزرگ میخواهدبخاطرچنین مسائلی است ایشان هرموقع یه مساوی میاردهمه کس وهمه چیزرامقصرمیداندبجزخودش را. باباچقدرحاشیه درست میکنیدودیگران رامقصر. مگرماخوزستانی هایادمان رفته که فولاد رادرچه شرایطی سخت رهاکردید؟ آنموقه کی مقصربود؟
  • سعید IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    2 3
    سلمانی که خدا توی زمین خودتون زدش زمین. کدوم تیم ملی ...