پیشکسوت پرسپولیس گفت: انتظار داشتم تیم های بیشتری برای قهرمانی رقابت کنند، اما عملکرد سپاهان و تراکتور در نیم فصل دوم به گونه ای بود که از کورس قهرمانی خارج شدند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پایان رافت پس از پیروزی سرخ پوشان برابر ملوان بندر انزلی اظهار کرد: هر چقدر که لیگ به روزها و هفته های حسای خود نزدیک می شود، جدال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر می شود. از شروع لیگ این دو تیم مشکلات زیادی در فوتبال آماتور ما داشتند و نبود زمین، امکانات، پول و... شرایط سختی را برای تیم ها و به ویژه استقلال و پرسپولیس رقم زد.
وی گفت: امسال کیفیت تیم ها به گونه ای بود که از شروع فصل این طور به نظر می رسید که ۵ تیم برای قهرمانی رقابت می کنند اما فعلا تنها ۲ تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند و تیم های تراکتور و سپاهان از کورس قهرمانی عقب ماندند.
وی گفت: سپاهان با این همه ستاره در نیم فصل دوم فوق العاده ضعیف کار کرد و تعجب می کنم که با این همه بازیکن چرا نیم فصل دوم این قدر ضعیف ظاهر شد.
این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: البته تراکتور و سپاهان در جام حذفی هستند اما از گردونه قهرمانی رقابت های لیگ برتر خارج شدند.
وی با بیان این که امسال شاهد لیگ بی کیفیتی بودیم، خاطرنشان کرد: امسال در لیگ دو تیم شمس آذر و ملوان انزلی برخلاف تیم هایی که هزینه سنگینی انجام داده بودند و امکانات خوبی داشتند عملکردشان موفق و رو به رشد بود.
وی ادامه داد: تا پایان فصل ۷ هفته باقی مانده که قهرمانی به دو تیم استقلال و پرسپولیس می رسد. البته سرخ آبی ها دو سبک متفاوت بازی می کنند و باید دید در آخر نیم فصل دوم جام قهرمانی به کدام تیم خواهد رسید.
رافت در ارزیابی از تیم ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: ملوان جلوی پرسپولیس بسته و فشرده بازی می کرد و خطوط را به درستی رعایت می کرد؛ یک لحظه غفلت کرد و عیسی آل کثیر توانست یک گل وارد دروازه اش کند. به هر صورت بازی فوق العاده سختی بود و امکان ایجاد موقعیت های گلزنی بیشتری وجود نداشت.
وی با اشاره به تعویض های نامناسب پرسپولیس در دیدار با ملوان انزلی، افزود: تعویض های پرسپولیس به حدی بد بود که این طور به نظر می رسید که پرسپولیس با ۱۰ بازیکن در زمین بازی می کند. ملوان تیم خوب و با کیفیتی است و پرسپولیس را در خانه خودش اذیت کرد. پرسپولیس اگر برنده این دیدار شد تنها به خاطر هوادارانش بود که توانست بازی روانی را به نمایش بگذارد.
این پیشکسوت فوتبال در پایان در پاسخ به این پرسش که از بین استقلال و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، افزود: با توجه به این که تنها یک اختلاف امتیاز بین استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی وجود دارد، در ۷ هفته باقی مانده هر تیمی که باهوش تر عمل کند و از کم ترین مصدومیت و محرومیت برخوردار باشد و از نظر روانی آماده تر باشد، شانس زیادی برای قهرمانی دارد؛ بنابراین با توجه به این که هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده به صراحت نمی توان عنوان کرد که کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

کد خبر 843751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    9 25
    به نظرمن با وجود اینکه پرسپولیسی هستم فکرمیکنم استلال بابرنامه تر جلومیره تیم ماهم باید به یک گلدل نبنده چون شاید باکوچکترین مویت یهگل بخور تیمی برای قهرمانی میجنگه باید همون نیمه اول کارتمام بکنه یکگل حاشیه امییت درستی نداره
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    36 10
    اینشاالله که شیاتین سرخ ایران قهرانه
    • هشتائیا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 12
      شیاتین رو که درست نوشتی فقط اگر صرخ رو هم درست نوشته بودی بدون شک همه می فهمیدن که هوادار پیزوری هستی . ولی دمت گرم ، آگهی بازرگانی خوبی بودی
  • ویسی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    35 5
    چرا می خواهید اوسمار خراب کنید ما بهترین نتیجه میگیریم مانند اسکوچیچ که نگذاشتن تیم ملی هدایت کند حالا نوبت اوسمار
    • .h IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      11 1
      والا همین اوسمار به صد تای اون گل محمدی و نکونام و قلعه نویی ‌و... می‌ارزد
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    31 3
    بنگاه های بدبخت کیسه کش . زمانی که پرسپولیس می بره هم فقط مصاحبه های انتقادی چاپ می کنن. به یک چشم به هم زدن سرورتون میرسه به صدر عین همیشه .
  • بنده خدا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    7 25
    در۲۰دقیقه پایانی اوسمارباتعویضاش روی مخ همه می ره آخه بیرون کشیدن ترابی یااورونوف....خیلی مشکوکی زنه احتمالا .........شایدهم بردهای تیم بعدازرفتن یحیی روی خلاقیت بازیکنابوده نه سرمربی(درهرصورت ۱۵الی۲۰رقیقه پایانی اوسمارتیمو خیلی ضعیف میکنه)
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    13 34
    آقای پیشکسوت لااقل یکیتون توبین لنگیهامردباشید حرف حق بزنیداولاگل ال کثیف پنالتی بوددوماپنالتی صدرصدملوان گرفته نشدخطای چسپیده به خط جریمه گرفته نشدیعنی ملوان تیم لنگوشکست میداد بعدش هم این بردالکی ازصدقه سرداوربودنه هواداران بردی که نمونش ازاول فصل تاالان بیش از هجده امتیازبه تیم لنگ بوده یعنی اگراین ناداوریها وبی عدالتی هانبودتیم حکومتی لنگ الان هفتم هشتم جدول بود شش ساله که دارن سرتمام تیمهارامیبرند وقهرمانیهاوجامهای اسنپی به تیم حکومتیشون میدن واقعاخجالت بکشیدکه باپررویی میاییدازتیم لنگ صحبت میکنیدلااقل مردانه طرفداری کنید وحرف حق بزنید
    • حمید IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      23 6
      پنالتی بود؟ منظورت آفسایده خاله جان؟ وقتی درکت از فوتبال اینه نظر ندی کسی نمیگه لالی
    • .h IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      8 0
      چرا چرت و پرت میگی گل استقلال هم اوساید بود بعدشم دست مدافع ملوان آفساید رو پر کرده بود
    • Behnam IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      7 0
      کیسه کش فکر تیم خودت باش همیشه ۱ هیچ میبریییدین
    • هشتاخور معروف IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 5
      حمید جان برو سماق بمیر فوتبال برای بزرگترهاست. پنالتی رو تو نمی دونی چیه ، به خطای توی منطقه ۱۸ قدم (جریمه) میگن پنالتی . صحبت گل که که دیگه جی بحث نداره ! سالم سالم بود مثل بقیه گلهای تیم لنگ اصلا کی میگه آل کثیر نیم متر تو آفساید بود؟
  • 👑💙🤍ronaldo-real madrid-taj🤍💙👑 IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    7 12
    واقعا عجیبه تو پرسپولیس عمری تعویضی بود میومد هیچ کاری نمیکرد اینجا اومد ملوان ۱۳ نفر شد انگار بعد اونوقت اینا میگن ستاره ی پرسپولیسی😒😒😒😐تازه گلتون هم آفساید بود
    • امید IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      5 0
      آخه استقلالی ها فقط هوچی گری بلدن. نمیدونم چرا فقط دیروز همه یه جوری مصالحه کردن. فکر نکنید که از قبل برنامه ریزی شده
    • محسن IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      سلام برهمه بزارید خودشو خالی کنه تیمشون که هیچ غلطی نمی‌تونه بکنه به تیم‌های سرورشون گیر می‌دهند.
  • حسین IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    8 3
    ایپ کمیته انظباطی و کمیته داوران نمیخواد جواب هوچیگری کیسه رو بده تو هر بازی کل ایران رو متهم میکنه به تبانی.چرا بی دلیل اوسمار اخراح شد علیشاه رو یک هفته تو حاشیه بردن.اونوقت مربیان کیسه تو هر بازی همه رو علنی متهم میکنن.خق کشی تا کی.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    12 4
    باصحبت های نکونام میشه فهمید استقلال ترسیده و شانسش براقهرمانی خیلی کم کافیه استقلال ی مساوی بکنه معلوم نیست پای آمریکا وهم وسط بکشه بگه اونا باعث میشن ما قهرمان نشیم
  • کریم IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    7 0
    توپیشکسوت پرسپولیس نیستی تودشمن پرسپولیسی. اوسمار خوب کار می کنه.
  • پاسداری IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 4
    مگه سازمان لیگ تاج افشاریان همین نمیخان سپاهان از کورس به در کرد استقلال هم با داور و حاشیه سازی بیرون خواهد کرد تا لنگ قهرمان شود این همه می دانند حتی خارجی ها نمونش بازی دیروز با ملوان و اوایل لیگ خیلی امتیاز مفت دادن لنگ محاله یه تیم بتونه ۵ سال پشت سر هم قهرمان شود فقط با بابا مسعود تاج افشاریان که گند زدن تو فوتبال
  • لنگ پاره IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 4
    چطور ده نفری پرسپولیس رو کرد جای خیلی تعجب داره . اون فقط یه نفره تو ایرانم هیچکی رو نداره ! جل الخالق .
  • حاج اصغر US ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    پرسپولیسی باش وصفا کن(کیسه کش باش وآخرفصل گریه کن)