شهردار تهران در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران از آغاز نصب ۶۰ دستگاه پله برقی خبرداد.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پس از اتمام جلسه در حیاط دولت به میان خبرنگاران رفت و گفت: « برنامه ای برای واردات پله برقی از چین وجود ندارد و درواقع پله برقی تولید می شود. سال گذشته تعداد ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و از این ماه نصب این پله برقی ها آغاز و طی ۳ ماه آینده نصب آنها به اتمام می رسد.

او در ادامه به نصب دوربین روی لباس حریم‌بان و شهربان اشاره و عنوان کرد: «این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب صورت گرفته تا دستگاه‌های مسئول بتوانند نظارت بهتری داشته باشند.»

شهردار تهران در خصوص موضع شهرداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: موضع شهرداری در انتخابات پشتیبانی است. در دوره اول براساس ظرفیت‌ها و توان پشتیبانی کردیم و هم در دوره دوم این وظیفه را داریم.

واردات واگن‌های مترو و اختلافاتی که بین شهرداری و وزارت کشور وجود دارد هم موضوعی بود که خبرنگاران پیگیری کردند و شهردار تهران در این رابطه گفت: «کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است که ۱۰۷۱ دستگاه در ۲ قرارداد برای واردات انجام شد. اما اختلاف نظرها در مورد تأیید بسته‌ ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد. به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد اما طول کشید و مورد اعتراض مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران قرار گرفت، به هر حال این کار انجام شد.»

علیرضا زاکانی با اشاره به زمان واردات واگن ها هم عنوان کرد: «امسال واردات واگن ها انجام می شود و طی ۴ سال واردات به اتمام می‌رسد.»

کد خبر 845149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    شما که رسانه شهرداری هستید به آقای شهردار بفرمایید تجهیزاتی چون پله برقی نیازمند نگهداری و تعمیر به موقع است وگرنه چیزی بیشتر از پول دور ریختن نیست. هزینه های بی موردی که شهرداری انجام می دهد را قطع کنید و خرج ارائه خدمات به مردم کنید. نصب علائم درست راهنمایی و رانندگی و قرار دادن آنها در محل مناسب را فراموش نکنید
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    خبر خوش برای اصفهانی ها کی ایستگاه های اتوبوس بی ار تی در معبر کاشانی شهید بهشتی کامل می شوند.؟؟؟!!!