پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۴
۱ نفر

شرکت رسانه ای Truth Social متعلق به دونالد ترامپ، اعلام کرده است که قصد دارد یک سرویس پخش زنده تلویزیونی متمرکز بر شبکه های خبری و کانال های مذهبی و محتوایی که در سایر پلتفرم ها حذف شده یا در معرض حذف و یا سرکوب قرار دارند، ایجاد کند.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha