مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از حماس و ایران را «بسیار نگران‌کننده» توصیف کرد.

بولتون

به گزارش همشهری آنلاین، جان بولتون در پاسخ به سوال مجری که خواستار اظهارنظر او درباره تغییر جریان تظاهرات‌ها در آمریکا از آتش‌بس به سمت حمایت از حماس و ایران شده گفت: «من فکر می‌کنم بسیار نگران‌کننده است.»

مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا تصریح کرد: «این مسئله به نظر من نشان‌دهنده عدم رهبری موثر در این زمینه است که ما الان نزدیک به یک نسل آدم داریم که درس‌های هولوکاست را به یاد نمی‌آورد؛ لازم است این درس‌ها مجددا به آنها آموزش داده شود.»

جان بولتون همچنین مدعی شد که به این افراد باید آموزش داده شود که چرا اسرائیل یک «کشور قانونی» است و نه یک «کشور ظالم.»

در حالی که بیش از ۳۴ هزار فلسطینی که اکثر آنها زن و کودک هستند در حملات اسرائیل در غزه به شهادت رسیده‌اند جان بولتون از جنگ غزه به عنوان «جنگ تمدن در برابر بربریت» یاد کرد.

بولتون یکی از طرفداران سرسخت اسرائیل در آمریکا است و گزارش‌هایی از ارتباطات مالی او با لابی‌های طرفدار این رژیم منتشر شده است.

خود بولتون در کتاب خاطراتش که چند وقت پیش منتشر شد اعتراف کرده که لابی‌های حامی اسرائیل به دنبال آن بودند که او در دولت دونالد ترامپ به مقام وزیر خارجه برسد.

کد خبر 846505
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    5 0
    جیره خوار یهود اول یه نگاهی به تاریخ کشورت بینداز شما با کشتن مردم بومی آمریکا آن سرزمین را غصب کردید . هول کاست در اروپا انجام شد حالا باید خاورمیانه تقاس پس بدهد حالا شما بربر هستید یا مردم غزه
    • ایرانی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      5 0
      احسنت بر شما! دقیقاً همینطوره! واقعاً اینها مردم دنیا را چی فرض کردن؟!!! اینهمه آدم سلاخی کرده اند اونوقت دم از متمدن بودن می زنند و کسانی که برای دفاع از آب و خاک خود می جنگند را تروریست خطاب می کنند!!!!
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      2 0
      درود بر شما واقعیت گفتی
  • سهرابی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 0
    سلا م یاد سردار دلها میافتم ،گفت هرکه با شما نباشد تروریست هست جنگ غزه ابروی غرب رابرد کدام حقوق بشر کدام سازمان ملل همش کشک هست
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.