چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: غالب افراد با تذکر، حجاب خود را رعایت می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدی گفت: غالب افراد با تذکر حجاب خود را رعایت می‌کنند، از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به این که این یک امر قانونی و مهم است در زندگی اجتماعی، آن را برابر چارچوب های قانونی رعایت کنند.

صحبت های وحیدی را در ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 30
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    22 0
    یعنی کل دغدغه دولت آقای ابراهیم رئیسی و وزیران ایشان حجاب و پوشش بانوان دختران ایران شده !!! یعنی دولت هیچ وظیفه دیگری ندارد احیانا,, ؟ !!!
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    15 0
    لطفاً از گذاشتن تبلیغات ویدویی با صدای خاموش که باعث حیف و میل اینترنت مردم میشود خودداری کنید از لحاظ شرعی هم نوعی دزدی است
  • ۰ IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    1 14
    ما از امر به معروف حمایت میکنیم😘
  • شهریاری IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 13
    🔺️تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی به شرح ذیل برخلاف شرع در ایه ۲۵۶ سوره بقره قرآن و در تعارض با اصل ۲۳ قانون اساسی کشور صادر شده است: ▪️شرح قانون خلاف شرع و بین در تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی: زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تا ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد. ✅ منابع استنادی خلاف شرع و قانون؛ 🔸️اصل ۲۳ قانون اساسی کشور: تفتیش عقاید ممنوع است و هیچ‌کس را نمی‌توان به صرف داشتن عقیده‌ای مورد تعرض و مواخذه قرار دارد 🔸️آیه ۲۵۶ سوره بقره: ( لا اکراه فی الدین ) هیچ اکراه و اجباری در این دین نیست 🔸️ با مطالعه و بررسی در شرع هیچگونه سندی در باب حجاب بانوان به شکل کنونی جمهوری اسلامی در شریعت وجود ندارد. 🔺️تقنین قوانین عمومی چنانچه در تعارض با قانون اساسی کشور صادر شده باشد، برخلاف شرع و قانون شناخته خواهند شد و مقننین و مجریان قوانین معارض با قانون اساسی، دارای مسئولیت کیفری، حقوقی و اداری می باشند و باید در دادگاه های قانون اساسی کشور تحت تعقیب قانونی قرار گرفته شوند.
  • ... IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    14 0
    یک فکری بحال گرانی های اسفبار کنید مردم بدبخت، افسرده و گرفتارند
  • علی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    13 0
    هی نچسبید به حجاب اگه وقت کردین یکی دو نفر افغان بندازید بیرون نون کارگر ایرانی بریدن
  • ابری IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 0
    وزیرکشور زمینهای که به طالبان دادیدپس بگیرید حجاب که واجب نیست جلو اختلاس فقرتورم فحشارابگیریدجلودرغگوهارابگیریدکه بخاطررئ آوردن گفتن شماها چندصدمیلیون حقوق خانه مجانی میگیریدومردم زیرخط فقرزندگی میکنیدودم ازخدامیزنیدخدائ که گفته لااکره فدین وحجاب راواجب نکرده