معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با شایعه‌های مطرح شده پیرامون قرارداد شهرداری تهران با چین، گفت: برخی دل به ناامید کردن مردم بسته‌اند. ما صادقانه کار می‌کنیم، زیر بار این مسئولیت رفته‌ایم تا بتوانیم فارغ از گفتمان شعاری در عمل، موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا شویم.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین،‌محسن هرمزی در صحن شورای شهر تهران گفت: اتفاقی شب گذشته رقم خورد، در همین راستا من صحبتی با مردم دارم. در این رابطه باید بگویم که یک مافیایی در حوزه خودرو وجود دارد، من می‌توانم مستند در این رابطه گزارش بدهم. در کنار این مافیا، برخی دل به ناامید کردن مردم بسته‌اند. ما صادقانه کار می‌کنیم و زیر بار این مسئولیت رفته‌ایم تا بتوانیم فارغ از گفتمان شعاری در عمل موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا شویم.

او افزود: توجه خاص این دوره مدیریت شهری به موضوع حمل و نقل شهری است اما در این مسیر با هجمه‌های مختلفی مواجه شده‌ایم، برخی می‌خواهند این اقدامات انجام نشود. در همین راستا باید قبول کنیم در زمانی که خواهان واردات با حجم بالایی ناوگان پاک هستیم، باید هم افزایی میان شورای شهر، دولت و شهرداری رقم بخورد. با این همکاری امیدواریم که در این مسیر موفق باشیم.

در این باره بخوانید: برگزاری جشن تکمیل خطوط ۷ گانه مترو در سال ۱۴۰۳ | قرارداد خرید ۱۱۳ واگن ملی تا پایان اردیبهشت | کدام ایستگاه ها امسال افتتاح می شود؟

کد خبر 847719
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha