مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
۱ نفر

فردی که در فضای مجازی خودش را یک خواننده سرشناس جا زده و از کاربران به بهانه کمک به افراد بی بضاعت کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.  

متهم

همشهری آنلاین؛ حوادث : چندی قبل یکی از خواننده های مطرح در کشور قدم در اداره پلیس فتا گذاشت و عنوان کرد که یک صفحه جعلی به اسم او ساخته شده است.

وی توضیح داد: فردی که صفحه جعلی را در اینستاگران راه اندازی کرده بیش از 400 هزار دنبال کننده دارد که با سوء استفاده از جایگاه اجتماعی من و انتشار تصاویرم، ‌مردم را فریب می دهد.

این خواننده ادامه داد: فرد کلاهبردار درحالیکه خودش را جای من معرفی کرده، با ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

با این شکایت، کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی کردند و وی در یکی از مناطق شمال تهران دستگیر شد.

مرد کلاهبردار در بازجویی ها به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات خواننده مطرح کشور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد. وی همچنین انگیزه خود را به دست آوردن پول دانست.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران با بیان این خبر گفت: متهم با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

کد خبر 848478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha