اخیرا خبری به همراه تصاویر ابتدا در شبکه های مجازی و سپس در برخی پایگاه خبری منتشر شد که نشان می داد بخشی از بوستان شهدای ارتش در خیابان خواجه نصیر ناحیه ۲ منطقه ۷ حصارکشی شده است.

شهدای ارتش

به گزارش همشهری آنلاین، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر عملیات عمرانی شهرداری تهران در پارک شهدای ارتش، روابط عمومی منطقه ۷ در پی اطلاعیه‌ای به حواشی پیش آمده پاسخ داد.

در این اطلاعیه آمده است: «اخیرا خبری به همراه تصاویر ابتدا در شبکه های مجازی و سپس در برخی پایگاه خبری منتشر شد که نشان می داد بخشی از بوستان شهدای ارتش در خیابان خواجه نصیر ناحیه ۲ منطقه ۷ حصارکشی شده است. با توجه به حساسیت‌های اخیر پیرامون بوستان های شهر تهران و حفظ فضای سبز کشور که امری مبارک محسوب می شود و شهرداری تهران تمام قد از آن استقبال می نماید.

لازم است به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی برسانیم که زمین بوستان شهدای ارتش که در گذشته ملک (خیاطخانه) نام داشت و یک زمین خالی از املاک ارتش بود که در راستای گسترش فضای سبز منطقه ۷ در محله خواجه نصیر توسط شهرداری تملک شده و به بوستان تبدیل شده است و بخشی از زمین تملک شده که در آن هیچ درخت و فضای سبزی کاشته نشده بود برای حفظ و نگهداشت فضای سبز این بوستان و نیز سایر فضاهای سبز منطقه یک مخزن آب هم در همین بوستان ساخته شده است و حالا قضاوت با شهروندان است که آیا با این همه تلاش و کوشش می شود تصور کرد که مدیران شهری به دنبال تخریب فضای سبز و یا کاهش آن باشند؟

به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی می رساند که موضوع حصارکشی در این بوستان صحت دارد اما در مجاورت بوستان و قرار نیست در محدوده این بوستان ساخت و سازی صورت گیرد.

با توجه به تراکم بالای جمعیت در محدوده محله خواجه نصیر و وجود بافت فرسوده در آن، شهرداری منطقه هفت تصمیم دارد در مجاورت این بوستان یک سوله مدیریت بحران بسازد و زمین آن هم طبق توضیحاتی که در ابتدای مطلب ارائه شد، خارج از محوطه بوستان قرار داشته و توسط شهرداری تملک شده است و با توجه به ضرورت حفظ جان مردم در شرایط بحرانی ، ساخت یک سوله مدیریت بحران در این منطقه یک ضرورت است.

با توجه به این که این زمین در مجاورت بوستان ارتش قرار دارد و به دلیل لزوم ساخت یک محوطه کارگاهی، شهرداری منطقه ۷ مجبور شده است در جهت تجهیز کارگاه و ایمنی شهروندان این محله این زمین را حصارکشی کرده تا این پروژه مهم به پایان برسد.»

توضیحات شهرداری منطقه ۷ درباره عملیات عمرانی در پارک شهدای ارتش | موضوع حصارکشی در این بوستان صحت دارد

توضیحات شهرداری منطقه ۷ درباره عملیات عمرانی در پارک شهدای ارتش | موضوع حصارکشی در این بوستان صحت دارد

توضیحات شهرداری منطقه ۷ درباره عملیات عمرانی در پارک شهدای ارتش | موضوع حصارکشی در این بوستان صحت دارد

کد خبر 850997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha