یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

بلانکو که در ۷۰۰دقیقه اول فقط یک گل زده بود، در ۷۰۰دقیقه دوم ۵گل برای استقلال به ثمر رسانده است.

بلانکو

به گزارش همشهری‌آنلاین، هیچ تردیدی وجود ندارد که یکی از بزرگ‌ترین برگ برنده‌های استقلال در هفته‌های اخیر، آمادگی و درخشش بازیکنان خارجی این تیم بوده است. اوج نمود این داستان هم بازی با ذوب‌آهن بود که آبی‌ها با گل‌های دیرهنگام ماشاریپوف و بلانکو، از شکست یک بر صفر پیروزی ۲بر یک ساختند و به صدر جدول برگشتند. هر دو گل بازیکنان خارجی استقلال در این مسابقه محشر بود؛ مخصوصا ضربه بلانکو که بعد از دقیقه ۹۰زیر طاق دروازه ذوب‌آهن رفت. این گل علاوه بر آنکه در لحظات بسیار حساسی به ثمر رسید، نشان از مهارت یک بازیکن بین‌المللی درجه یک هم داشت؛ جایی که او در کسری از ثانیه تصمیم به شلیک یک توپ سرگردان گرفت و فرصت واکنش به هیچ‌کس نداد. این تصمیمی نیست که معمولا بازیکنان ایرانی بگیرند و به این ترتیب بلانکو بار دیگر ارزش‌های فنی‌اش را نشان داد.

یکی از بزرگ‌ترین خوشبختی‌های استقلال، اساسا همین آماده‌شدن بلانکو در هفته‌های سرنوشت‌ساز نیم‌فصل دوم است. ستاره آرژانتینی از ابتدا نشان داد بازیکن کارآمدی است اما یک دوره طولانی را بدون گل‌زده پشت‌سر گذاشت و همین مسئله شک و تردیدهایی را در مورد او به‌وجود آورد. در یک مقطع حتی کار به نیمکت‌نشینی این بازیکن هم کشید، با این حال او روی فرم برگشت و شروع کرد به زدن گل‌های حساس. اگر قرار باشد به دقت و از روی آمار سخن بگوییم، بلانکو تاکنون در لیگ برتر ۱۴۶۱دقیقه برای استقلال بازی کرده است. از این مدت، او در ۷۵۵دقیقه ابتدایی حضورش در میدان فقط توانسته بود یک گل به تراکتور بزند اما از هفته نوزدهم و بازی با استقلال خوزستان به بعد همه‌چیز عوض شد. گوستاوو از آن زمان ۷۰۶دقیقه برای استقلال به میدان رفته که حاصل آن ۵گل بوده؛ یکی مقابل همان استقلال خوزستان، ۲گل به مس رفسنجان، یکی به آلومینیوم اراک و یکی هم به همین ذوب‌آهن. به‌نظر می‌رسد انقلاب بلانکو در بهترین زمان ممکن برای استقلال رخ داده است.

کد خبر 851140
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    15 0
    این یکی از بازیکنا بود به همراه ماشارینوف که نکونام برای اواسرار می‌کرد و جواب داد کاش بازیکنای دیگه که می‌خواست هم براش میگرفتن اونوقت محشر بود خیلی زودتر میتونست قهرمان شه ولی نگرفتن
  • مهدی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    23 1
    از روز اول من به بلانکو ایمان داشتم حدود ۲۰ سال پیش و وقتی که نوجوون بودم شاید هم کودک ۱۱ سالم بود توی یک جام جهانی فکر می‌کنم جام جهانی ۲۰۰۲ بود تیم ملی مکزیک یه بازیکن داشت به نام کواتموک بلانکو یه تکنیک خاص داشت توپ رو می‌گرفت لای پاش و جفت پا می‌پرید بعضیا می‌گفتن خطاست بعضیا می‌گفتن تکنیک خوبیه خلاصه از اون بلانکو که خوشم میومد از این گوستا و بلانکو هم خوشم میاد گاهی بهش میگم کواتموک بلانکو به امید قهرمانی سرو قامتان اس اس تهران با غیرت‌ها دوستتون داریم💙💙🦁💙💙👑👑⭐️⭐️🦁🦁🏆🏆🗡🗡
  • عباس علامتی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    12 1
    انشالله قهرمانیه تاج کبیر
  • ن IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    12 0
    فقط انقلاب گوستاو بلانکو عزیز نبوده انقلاب بازیکن های💙 استقلال هم بوده که تونستن در کنار هم تیم عالی باشن که از توانایی گوستاو بلانکو💙 استفاده کنند.
  • م استقلالی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    8 1
    گوستاووووووووووو💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💯💯💯💯💯💯💯💙💙⭐⭐💙💙
  • خدا روشکر IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    6 1
    خدا روشکر
  • آرمین ارزانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 1
    آره باهمین قضیه ها امتیاز ها جمع کنید یا حق و یا خدا