رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران از انهدام یک باند خانوادگی خبر داد که در غرب پایتخت به توزیع مواد مخدر مشغول بودند.

تریاک

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر جابه‌جایی مواد مخدر در شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محورهای مواصلاتی به یک خودرو پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و با هماهنگی قضایی دستور توقف دادند.

رئیس پلیس مبارزه با نواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان موادمخدر، ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهمان که در پوشش خانوادگی مواد مخدر جابه‌جا می‌کردند، پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۴۹ کیلوگرم تریاک در شهرک صالحیه بهارستان

سرهنگ زلفخانی اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران مبنی بر فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان نیز بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی موفق به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرک صالحیه بهارستان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم ۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و قاچاقچی مواد مخدر با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری کلاهبردار خودرو در غرب استان تهران

همچنین، سرهنگ شاهین حسنوند رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فردی خبر داد که با انتشار آگهی جعلی فروش خودرو در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد شاکی با فردی برای خرید یک دستگاه خودرو در سایت دیوار به توافق رسیده و مبلغ خودرو را برای وی واریز کرده است که بعد از دریافت مبلغ بر سر معامله حاضر نشده و دیگر پاسخگو تلفن وی نبوده است.

وی ادامه داد: کارگاهان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی توانستند فرد کلاهبردار را در شهرستان ملارد شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند. متهم دستگیرشده پس از مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به جرم خود اقرار و ابراز پشیمانی کرد.

این مقام مسئول به مردم هشدار داد: برخی افراد سودجو با درج آگهی دروغین در سایت‌ها اقدام به کلاهبرداری با دریافت ودیعه برای رزرو کالا می‌کنند در حالی که هیچ‌گونه کالایی رد و بدل نمی‌شود. هرگز بیعانه پرداخت نکنید و کالا را حضوری رویت کنید.

کد خبر 851232
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha