علی البلیهی، مدافع جنجالی تیم فوتبال الهلال عربستان در صفحه مجازی خود استوری توهین‌آمیز درباره کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و روبرتو فیرمینو منتشر کرد.

علی البلیهی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال الهلال عربستان موفق شد با برتری پرگل ۴ بر یک مقابل الحزم در هفته سی‌ویکم لیگ عربستان به عنوان قهرمانی در لیگ عربستان دست پیدا کند. الهلال در لیگ عربستان روزهای باشکوهی را پشت سر می‌گذارد و در ۳۱ مسابقه موفق به ۲۹ پیروزی شده است، آنها تاکنون باختی نداشتند و فقط در دو بازی به تساوی رسیده‌اند.

الهلال با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد تا با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. این در حالی است که تا پایان لیگ تنها ۳ بازی دیگر باقی مانده و با این تفاسیر قهرمانی میلیاردهای عربستان قطعی شده است.

علی البلیهی مدافع جنجالی و پرحاشیه این تیم پس از این دیدار یک‌بار دیگر حاشیه‌ساز شد. او در صفحه مجازی خود یک استوری توهین‌آمیز در رابطه با کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و روبرتو فیرمینو منتشر کرد. باید منتظر ماند تا مشخص شود که آیا کمیته انضباطی فدراسیون عربستان به این موضوع رسیدگی می‌کند یا همانند سایر حرکات عجیب بازیکنان حاضر در لیگ عربستان به راحتی از این اتفاق عبور می‌کند.

استوری توهین‌آمیز مدافع جنجالی الهلال علیه رونالدو، بنزما و فیرمینو را ببینید.

استوری توهین‌آمیز مدافع جنجالی الهلال علیه رونالدو، بنزما و فیرمینو! | عکس

کد خبر 851253
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار عکس‌خبر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha