مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور در نمایشگاه کتاب از غرفه همشهری بازدید کرد و با تاکید بر لزوم توجه مسئولین نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی، گفت که همه ما وظیفه داریم با ابتکارات و خلاقیت و ابزارهای روز، ذوق کتابخوانی را نشر و ترویج دهیم.

نمایشگاه کتاب

به گزارش همشهری آنلاین، سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی تهران دایر شده است. محمد مهدی حسن زاده این نمایشگاه را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور دانست و تاکید کرد: «کتاب و کتاب‌خوانی از جمله سرفصل‌هایی است که در فکر و رفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از دیرباز تاکنون جایگاه منحصر به فردی داشته و تاکنون روایت‌های پرشماری نیز از توصیه‌ها، دغدغه‌ها و مطالبه‌های ایشان دراین حوزه توسط مسئولان فرهنگی و فعالان تخصصی حوزه کتاب، برای مردم نقل شده است.» به گفته او ضرورت دارد سطح فرهنگ مطالعه در بین آحاد جامعه گسترش یافته و در جهت منویات مقام معظم رهبری گام های محکم تری برداشته شود.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا بیست و نهم اردیبهشت ماه دایر است و همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید برای علاقه‌مندان به کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز مهیا می‌کند.

کد خبر 851324
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha