معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز در تشریح جزئیات بیشتر قتل شهردار منطقه ۵ شیراز اعلام کرد: که آثار درگیری در منزل آن مرحوم و همچنین جراحت شی احتمالاً نوک تیز بر روی بدن وی وجود دارد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، افشین محمدی دره شوری امشب، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در تشریح جزئیات خبر قتل رضا مسعودی، شهردار منطقه ۵ شیراز گفت: در ساعت ۱۴:۳۵ امروز خبر کشف جسدی فردی مذکر در منزل مسکونی به ستاد فرماندهی انتظامی فارس واصل شد و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله بازپرس قتل‌های عمد، اکیپ بررسی صحنه وقوع جرم و تیم کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی با تأکید بر اینکه دستور پیگیری ویژه این پرونده از سوی رئیس کل دادگستری فارس صادر شده است، افزود: بررسی‌های اولیه در صحنه وقوع جرم، دلالت دارد که درون منزل شخصی مرحوم درگیری واقع شده است و آثار چنین چیزی را نشان می‌دهد.

محمدی دره شوری با بیان اینکه آثار جراحت ناشی از برخورد شی احتمالا نوک تیز به جسد نیز رویت شد لذا وقوع جنایت و ارتکاب قتل عمدی را تأیید می‌کنیم، گفت: در حال حاضر تحقیقات قضایی توسط بازپرس ویژه شروع شده و دستور بررسی‌های دقیق فنی و پلیسی و اطلاعاتی صادر شده است تا زوایای پنهان موضوع مشخص شده و متهم یا متهمان دستگیر شوند.

سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز یادآور شد: سرنخ‌ها و فرضیات مختلفی در این زمینه وجود دارد و حتی افرادی در لیست مظنونان بازپرس قرار دارند اما این اطلاعات محرمانه هستند لذا اطلاعات تکمیلی را متعاقباً اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 851411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    رشوه را نگرفت کشتنش نامردها