فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی هر کجا از سوی دشمنان تحریم شد، در همان نقطه با اتکا به توان داخلی به موفقیت دست یافت.

سردار حسین سلامی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم‌الانبیا(ص) در سفر یکروزه به سمنان افزود: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه های مختلف به نمایش درآمده است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی نشان داد هر کجا با مانع و تحریم روبرو شد، همان زمان موفقیت هایی به دست آورده است و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی‌پایان با شکل‌های متنوع و کشورهای مختلف دنیا است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تصور دشمن در تحریم ایران فلج کردن و تسلیم کردن کشور بود، تاکید کرد: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می کند، نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.

وی با بیان اینکه اعتماد به نفس امروز نیروهای مسلح از اعتماد مردم به نظام به‌دست آمده است، افزود: قاعده عبور از مشکلات و تحریم ها با مردم بودن است.

سرلشکر سلامی افزود: دشمنان در دنیای امروز ذخایر خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی آماده می کنند، اما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه اراده مردمی بصیر و همیشه مقاوم، کشور با پیشرفت بیش از پیش، قوی‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در برنامه امروز سفر به سمنان، یادآور شد: همه نیروها و مسئولان‌ خادم مردم هستند و از همه توان و ظرفیت همچون گذشته برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سمنان از استان های ممتاز کشور و دارای شهدایی شاخص است.

وی از قسمت های مختلف تیپ ۱۲ قائم(عج) بازدید کرد و در آیین کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان ۱۲۸ تخت خوابی قائم آل محمد(عج) با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع و شامل بخش های قلب، زنان، اورژانس تخصصی و تروما، ام‌آرآی و سی‌تی‌اسکن ساخته خواهد شد، حضور یافت.

نیاز سمنان به مراکز درمانی برای خدمت به مسافران و زائران عبوری

استاندار سمنان میز در این آیین با بیان اینکه سمنان یکی از استان های نمونه در بسیاری از شاخص ها به تایید آمار و مسئولان ملی محسوب می‌شود، گفت: اصلی ترین مشکلات این استان اجرای طرح آزادراه حرم تا حرم، کمبود آب و مشکل جمعیت است که حل این مشکلات با جدیت پیگیری می شود.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه هر جا سپاه حضور دارد موفقیت هم حاصل شده است، افزود: وضعیت سرانه تخت های بیمارستانی به تناسب جمعیت استان مطلوب است، اما به دلیل اینکه ۳۹ درصد مراجعان به مراکز درمانی استان مسافران و زائران رضوی در مسیر هستند، ساخت یک بیمارستان در مرکز استان خدمت بزرگی به مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان نیز در این آیین با بیان اینکه مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم‌الانبیا(ص) در مدت هفت سال ساخته و آماده بهره برداری شد، گفت: این مرکز در چهار هزار و ۵۱۰ متر مربع و چهار طبقه با چهار اتاق عمل مجهز ساخته شد.

سردار منصور شوقانی افزود: مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم‌الانبیا(ص) دارای پنج بخش اصلی اورولوژی، گوش و حلق و بینی، چشم، زنان و جراحی های عمومی است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از فرماندهان نظامی سمنان در این آیین حضور داشتند و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سمنان بود.

سرلشکر سلامی همچنین از روند ساخت مجتمع مسکونی فجر استان سمنان بازدید و با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در اجرای این طرح بزرگ، بر تسریع در روند تخصیص بودجه و امکانات مورد نیاز به منظور حل مشکلات و تکمیل آن تاکید کرد.

کد خبر 851516
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 73
  • GB ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    52 62
    سردار فدایی داری قربونت به نظام و ایران اسلامی عزت دادی عظمت دادی درود درود
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    51 59
    مدافع برادران سپاه عزیز هستیم و همواره برای موفقیت‌های این نهاد ارزشمند تلاش می‌کنیم، ب کوری چشم دشمنان بزذل،
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    72 55
    خداقوت سرلشکر سلامی ، فرماند هی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    29 48
    سردار خدانگهدار شما باشد شمابااین کارمسلمانان راسربلند ودشمنان راسرشکسته وذلیل کردید خدا قوت.
  • ایرانی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    28 43
    خداوکیلی سپاه از دولتهایمان موفق تر و موثرتربود دولتهابفکر اخذکنک از خارج اند سپاه بااتکابه خداوند ومردم مظلوم ایران نسکلات را رفع میکندای کاش سپاه وارتش متولی اموراجرایی کشور می شد اسمش هرچی می خوادباشه بهتراست ازدولتهاومجالس خیری ندیدیم...الهم عجل لولیک الفرج...
  • رحیم IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    31 48
    سرداررشیداسلام خداقوت.دهن اسراییلواسفالت کردین....بی زحمت افاغنه روهم بیرون کنید.مطالبه بیشترمردمه..مزاحم زندگی مردم شدن
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    38 42
    پیشرفت نظامی و علمی و فناوری اطلاعات قدرت اقتصادی کشور را قوی‌تر می‌کند
    • غلامعباس احمدی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      11 29
      ارادت خاصی به سردارسلامی دارم.احساس میکنم سردار سلامی و خدا نگه داشته واسمون وگرنه ایشون هم باید زمان شهید همت شهید میشدند.مثل بقیه همرزمانش
  • احمدفولادوند IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    7 23
    سردار سلام، بنظرتان چرا گروسی ایقدر دنبال مسائل وموضوعات اتمی وهسته ای ایران است؟ میخواهند دست ماروبخوانندتابرایش برنامه ریزی کنند. به این مسئولین دولت بفرمایید کمتر لی لی به لالاشان بگذارند.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    5 23
    فکر. بی جا کردن
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    28 7
    آقای سلامی یکم هم به فکر سفره مردم باشید هرروز کوچکتر می‌شود بزار کم مرد جلو زن وبچه اش بخاطر نداری خجالت بکشه
  • علی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    12 16
    با سلام به همه نظامیان و سربازان عزیز ایران اسلامی ، و با تشکر از زحمات شما عزیزان جهت حفظ مرزهای آبی و خاکی و امنیت ایران عزیزمان در این زمان و منطقه پر آشوب. عزیزان الان باید هرچه زودتر بفکر ساختن بمب اتم باشیم چرا که وجود یک گروهک تروریستی آشغال بنام اسرائیل که از دشمنان سرسخت ما هست ما باید بمب اتم داشته باشم ، نهادهای بین‌المللی در عمل هیچ کاره اند و نباید پایبند به چنین ادارات و نهادهای دست نشانده باشیم ، به هزار و یک دلیل ما باید هرچه زودتر بمب را بسازیم اولا هیچگونه مذاکره ای به درد ما نخورده و نخواهد خورد دوما تمام تحریم‌ها با قدرت پابرجا بوده و بیشتر هم شده ثانیا همه روزه توسط دشمنان تهدید به حمله اتمی شده ایم ثالثا اسرائیل پایبند به هیچ قانونی نیست و ساختار فکرشان درنده خو هستند و در آخر هرچه ما از لحاظ قدرت نظامی بالاتر رفتیم تاریخ نشان داده کمتر تهدید شدیم ، چند سالی هست بعد از قدرت موشکی دیگر خبری از زر زدن در مورد گزینه های روی میز نشده ، الان هم ما باید بمب اتم داشته باشیم هر زمان که آمریکا و اسرائیل و بقیه کشورهای دارای سلاح هسته‌ای بمبهایشان ر
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    12 23
    سلام سردار خدا قوت با اینکه مشکلات اقتصادی گلوی ما قشر کارگر و ضعیف رو بدجور فشار داده اما با همه وجود پشتیبان کشور و انقلابیم و دشمنان بدانند که هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • کاظم پرویزی.مزایجان زرین دشت IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    10 17
    خداقوت سرلشکر.قلب مسلمانان راشاد کردی/ای کاش در راس امور بودی جای دولتمردان پر میکردی.چون ناکارمد هستند.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    8 18
    سلام بر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران لطفا یه خورده سیاست اقتصادی به دولت یاد بدهید متشکرم ✋
  • اریا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    24 8
    بله درست فرمودید دشمنان باگرانی وفقر پدر مردمو درآوردند
  • US ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    31 4
    سلام قربونت ما هیچ دشمنی نداریم شما به مردم توجه داشته باشید تورم مهار کنید اگر هم دشمنی وجود داشت خود مردم ایران مثل زمان جنگ کار را تمام می کنند
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    29 2
    افغانی چه با مجوز چه بی مجوز رد مرز کنید میهن عزیزمان در خطر هست
  • یونس سبحانی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    13 16
    نیروی جوان دررشته های پزشکی ودرمانی وفنی ومهندسی وسایر رشته ها بخصوص درنظام مقدس اسلامی سپاه وارتش وبسیج وارد دانشکدها نمایند.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    24 0
    تورابخدا فکر مردم باشید ... مردم گرفتارند بخدا خدارو خوش نمیاد مردم گرفتارباشن
  • محمد CH ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    8 18
    سلامی عشقه
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    12 2
    جالب است!! چه سنخیتی بین او با موضوع مورد بازدید وجود دارد؟ آیا برای تاسیسات نظامی،یک پزشک برای بازدید میرود؟
  • مهدی IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    4 12
    درود بر ارتش وسپاه
    • حسین نوری IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      1 0
      دوستت دارم سردار شجاع
  • اصغر IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 0
    درود بر سپاهیان عزیز و همچنین کلیه‌ی نیروهای نظامی و انتظامی کشور عزیزمان ایران
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 0
    پیش به سوي ایران آباد
  • خسرو اخلاقی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 0
    سرلشکر عزیز سلامی مهربان به شهر سمنان خوش آمدید انشاالله سفر شما برای این شهر که مرکز استان است خوش یمن باشد ومسئولین عزیزمان همت بیشتری پراردقای این استان انجام بدهند
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    سپاه عشقه ملت است کاش فکری ب معیشت مردم هم میداشتین
  • ممد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    اطلاعات سپاه یه کار دیگه انجام بده کل مردم ازش راضی میشن ، تمام اختلاصگرها دانت خوارها دزدان کوچیک و بزرگ و هر کس که در معیشت و رفاه مردم به هر طریقی دستبرد میزند بگیرن و بندازن زندان
  • ابراهیم گودینی US ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    درود خدا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ارتشیان جان بر کف جمهوری اسلامی ایران باد چرا فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهرهای کوچک سفر نمی‌کنند و مشکلات این شهرها و روستاهای استان کرمانشاه را بر طرف نمی‌کنند فرمانده عزیز به روستای گودین از استان کرمانشاه هم دیدن کنید بهتون بد نمی‌گذرد
  • مجتبی شهسواری IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    دوستان عزیزاتحاددولت ودولت مردان ومردم کشورمان بادولت وحکومت مان همیشه راه پیروزی وگذشت ازتمام مشکلات وسختیهابوده وهست.