مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

سردار یدالله بوعلی امروز، ۲۴ اردیبهشت‌ماه به همراه‌ کریمی رئیس هیئت مدیره و مفتاحی مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با پیشکسوت عرصه فوتبال استان فارس حاج غلامحسین پیروانی دیدار کردند.

غلامحسین پیروانی

به گزارش همشهری آتلاین، فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار با تاکید بر اهمیت تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش استان فارس، گفت: دیدار مستمر با پیشکسوتان عرصه ورزش و استفاده از تجربیات و دانش آنان رسالت مهم مدیران این عرصه بوده و بدون شک در حل مسائل و موفقیت تیم‌های ورزشی فارس تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه مزین شدن عنوان تیم فوتبال فجر سپاسی به نام شهید، یک افتخار است، گفت: امروز تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در جایگاه مناسبی از جدول لیگ فوتبال آزادگان کشور قرار گرفته و موجب ایجاد نشاط و اُمیدآفرینی در دل هواداران جوان و پیشکسوتان عرصه فوتبال استان فارس شده است.

محمد حسین مفتاحی، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی نیز در این دیدار با بیان اینکه ارتباط بسیار خوب و صمیمانه ای بین کادر مدیریتی باشگاه فجر با پیشکسوتان فوتبال فارس برقرار است، گفت: در زمینه تیم‌های پایه فجر نیز اقدامات بسیار خوب و تاثیرگذاری در استان فارس انجام شده که نتیجه آن بازیکن سازی و انتقال بازیکنان بومی و با استعداد به تیم‌های اصلی و بزرگسالان است.

‌عیادت فرمانده بلندپایه سپاه از غلامحسین پیروانی‌ | عکس

کد خبر 851588
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IQ ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خداوند سلامتی به ایشون بده دیدن این مربیان قدیمی خاطره روزگار فوتبال دیدن ما رو در دهه هشتاد و هفتاد زنده میکنه آقای پیروانی و حجازی و مرحوم پور حیدری و علی پروین و مایلی کهن