رئیس مرکز حفاظت اطلاعات دستگاه قضا درباره دستگیری فروشندگان سوالات آزمون وکالت توضیح داد : افرادی که سوالات آزمون وکالت را فروخته‌اند و در ازای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات دستگاه قضا، از دستگیری چهار نفر از افرادی خبر داد که سوالات آزمون وکالت را فروخته و در اِزای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند.وی افزود: همچنین طی روزهای گذشته چند نفر به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری در یکی از حوزه‌های شوراهای حل اختلاف کشور، دستگیر شدند.

آزمون فوق‌العاده آزمون وکالت در تاریخ جمعه ۱۸ اسفندماه۱۴۰۲ و با شرکت بیش از ۱۱۰ هزار داوطلب برگزار شد. اما از چند ساعت پیش از برگزاری این آزمون، زمزمه هایی مبنی بر لو رفتن سوالات به گوش می رسید؛ زمزمه‌هایی که پس از برگزاری آزمون این زمزمه، در صفحات مجازی رنگ و بوی جدی تری به خود می‌گیرد.یک کانال تلگرامی ابتدا دو سوال را منتشر کرد و سپس با گذاشتن آدرس کانال تلگرامی دیگر مدعی شد که تمامی سوالات آزمون فوق‌العاده آزمون وکالت را به همراه پاسخ سوالات منتشر کرده است؛ شرکت‌کنندگان در این آزمون صحت این سوالات را تایید کردند.

کد خبر 851660
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    برای فروش می بایست از کسانی تهیه می کردند که دخیل بوده اند در این امر