بعد از پخش موفق فصل اول «آقای قاضی» فصل دوم این مجموعه نیز به‌زودی در 50 قسمت روی آنتن می‌رود. سازندگان این اثر امیدوارند «آقای قاضی» بتواند راه دسترسی به عدالت را برای ما نزدیک‌تر و ممکن‌تر کند.

آقای قاضی

همشهری آنلاین: مجموعه نمایشی «آقای قاضی» به‌کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سیدحسام الدین حسینی این روزها در شهرک غزالی در حال تصویربرداری است. عوامل این پروژه به‌صورت شب‌کار در حال ضبط سریال هستند و تاکنون بیش از ۷۰درصد از مجموعه تصویربرداری شده است. همچنین تدوین این مجموعه به‌صورت موازی در حال انجام است.

سجاد مهرگان کارگردان این مجموعه که به زودی از شبکه 2 سیما پخش می‌شود، می‌گوید: در این فصل ترکیبی از پرونده‌ها را داریم که در ۵۰ قسمت این موضوعات روی آنتن می‌رود و قسمت اعظم این پرونده‌ها هنوز هم به مشکلات مردم می‌پردازد. سعی کردیم غیراز مشکلات مردم کمی فضای ژورنالیستی سریال را بیشتر کنیم. مشکلاتی وجود دارد که مردم در رسانه‌ها می‌شنوند اما ابعاد آن را از منظر حقوقی نمی‌دانند و ما به این مفاسد سیاسی، اقتصادی که در فضای ژورنالیستی مطرح می‌شود، می‌پردازیم.
بازیگر اصلی این سریال بهزاد خلج از بازیگران تئاتر و تلویزیون است که با بازی در پوست شیر در میان مردم بیشتر شناخته شد. او این روزها در فیلم «تمساح خونی» جواد عزتی هم بازی کرده که روی پرده سینماست.
این سریال در حالی روی آنتن می‌رود که آیین اکران خصوصی قسمت اول از فصل دوم آن در پردیس ملت برگزار شد. بهزاد خلج بازیگر اصلی این سریال در حاشیه این برنامه می‌گوید: حمد شفیعی (تهیه‌کننده فصل اول) دوستی است که در شکل‌گیری «آقای قاضی» خیلی تأثیر داشت. این را هم درباره آقای حسینی (تهیه‌کننده فصل جدید) بگویم که قراردادم با او جزو سهل‌ترین قراردادهای زندگی من بود. من زمانی 8سالم بود و حتی فکر نمی‌کردم بخواهم بازیگر شوم‌. با این حال خاطرم هست آن زمان هر هفته مادرم جمله‌ای به من می‌گفت که اطمینان دارد در صدا و سیما مجری شوم. پدرم هم هفته‌ای یکی دو بار مرا به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌برد و من فیلم می‌دیدم.

کد خبر 852978
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha