یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

در آستانه مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها از پوستر اختصاصی تیم ملی والیبال مردان ایران در این رویداد استثنایی رونمایی شد.

والیبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فدراسیون والیبال، مردان والیبال ایران در سال ۱۴۰۳ یک مأموریت غیر ممکن و کاری سخت برای به دست آوردن دل هواداران و صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پیش دارند که موتا پائز معتقد است تنها با قلب و روح می‌توان این راه را با موفقیت پیمود. «ما با قلب‌مان می‌جنگیم» شعار تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ است، تفکری که پائز به تیم ایران تزریق کرد و تمامی بازیکنان با درک موقعیت حساس والیبال ایران با یک تیم یک دست و تفکری حرفه‌ای تنها به ارائه یک بازی تماشایی و شادکردن دل مردم ایران و جبران مافات فکر می‌کنند تا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ به عنوان آخرین سکوی صعود به المپیک پاریس بدرخشند.

پوستر امسال تیم ملی والیبال مردان ایران با سال‌های گذشته تفاوت چشمگیری پیدا کرده و در این پوستر تصویری از هر یک از سروقامتان والیبال ایران با یونیفورم سرخ‌رنگ در حال اجرای مهارتی از والیبال یا ادای حسی در پی یک موفقیت بر بستری از رنگ نقره‌ای، چشم‌نوازی می‌کند تا این ترکیب رنگ و تصویر بیان حرکت و هیجان را تداعی کند.

همچنین پرتره‌ای از چهره مصمم و امیدوار هر بازیکن در کنار تصویر اصلی او طراحی شده تا علاوه بر تسهیل در شناخته‌شدن، از اعتمادبه‌نفس، نگاه دوردست، و قاطعیت ملی‌پوشان ایران در راه هدف بزرگی که گام بر می‌دارند، حکایت داشته باشد.

در عین حال، در تمام تصویر تنها یک توپ و آن هم در دستان کاپیتان تیم ملی به چشم می‌خورد که نشان از همبستگی تیمی و حرکت بر مداری واحد با پرهیز از فردگرایی، با شعار ما با قلب‌مان می‌جنگیم، است.

از دیگر شاخص‌هایی که در ایجاد نوعی از تساوی، توازن و تقارن تصویری در این پوستر مؤثر بوده نورپردازی صحنه‌ای آن است با رعایت ترکیب سایه‌هایی که با طیف نقره‌ای زمینه و پرتره بازیکنان هم‌خانواده‌اند.

در عین حال با ایست کامل و مصمم کاپیتان تیم ملی در نقطه مرکزی آن و از سوی دیگر نوشته‌هایی محتوی شعار و نام و نشان تیم ملی با استفاده از فونت استاندارد لوگو و رنگی دیگر از یونیفورم تیم ملی وزن تصویر رعایت شده است.

این پوستر در دپارتمان ارتباطات فدراسیون با طراحی جلال تکبیری و تیم IRIVF فدراسیون والیبال تهیه و منتشر شده است.

پوستر تیم ملی والیبال مردان ایران منتشر شد + عکس

کد خبر 853223

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha