مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

هلند را می‌توان یک کشور تمام عیار دانست! زیبایی، آرامش و شکوه مجذوب‌کننده، کلماتی مناسب برای توصیف این کشور است.

image-20240520141316-1.jpeg

طبیعت بی‌نظیر هلند، تاریخ و هنر آن باعث شده که هر گردشگری مجذوب هلند شود. آمستردام نیز به عنوان پایتخت این کشور، تلفیقی از طبیعت زیبا و مدرنیته را به نمایش می‌گذارد. این شهر که پرجمعیت‌ترین شهر هلند محسوب می‌شود، در قسمت شمالی آن واقع شده است. آمستردام یک شهر قرون وسطایی است که در اواخر قرن دوازدهم ایجاد شد و یک دهکده ماهیگیری کوچک به حساب می‌آمد. اما در قرن هفدهم و دوران طلایی هلند به یکی از مهمترین بنادر اروپا و البته جهان تبدیل شد.

امروزه نیز آمستردام یک شهر پرطرفدار در میان گردشگران محسوب می‌شود و همه ساله میزبان تعداد زیادی توریست است. اما همانطور که می‌دانید یکی از چالش‌های هر سفر بحث اقامت مسافران است. در خصوص رزرو هتل آمستردام نیز همین چالش وجود دارد. چرا که تعداد زیادی هتل در این شهر وجود دارد که با توجه به تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها، انتخاب یک هتل مناسب سخت به نظر می‌رسد. به همین دلیل بر آن شدیم که در این مقاله به بررسی برترین و پرطرفدارترین هتل‌های آمستردام بپردازیم. پس اگر قصد سفر به پایتخت هلند را دارید، با ما همراه شوید.

هتل والدروف آستوریا آمستردام

اگر به دنبال رزرو هتل آمستردام بوده و یک هتل لوکس را در نظر داشته باشید، هتل پنج ستاره والدورف یک گزینه مناسب خواهد بود. نمای بیرونی این هتل یک نمای آجری ساده است اما درون آن را با معماری بی‌نظیر به یک هتل لوکس تبدیل کرده‌اند. فضای هتل و اتاق‌های آن در عین مجلل بودن، آرامش بخش است. دکوراسیون زیبا با رنگ‌های ملایم در کنار امکانات مناسب، این اتاق‌ها را به مکانی مناسب برای استراحت مبدل می‌کند.

رستوران این هتل نیز فضای بسیار دلچسبی دارد که در کنار سرو انواع غذاهای خوشمزه خاطرات زیبایی را برای مسافران رقم می‌زند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، اسپا، مهد کودک و اتاق ماساژ اشاره کرد. به طور خلاصه می‌توان گفت که با اقامت در هتل والدورف تمام خدمات و امکانات را در بهترین سطح کیفی دریافت خواهید کرد. از سویی دیگر فاصله این هتل تا بسیاری از جاذبه‌های توریستی آمستردام کوتاه است. به طور مثال این هتل تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱ کیلومتر، تا موزه آنه فرانک ۱.۴ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱.۳ کیلومتر، تا موزه ریجکس ۰.۹ کیلومتر و تا فرودگاه آمستردام تنها ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.

هتل های پر فروش آمستردام

هتل گرنت امرات آمستردام

گرنت امرات یک هتل پنج ستاره در آمستردام است که معماری آن به سبک اروپای قدیم است. این هتل کلاسیک که یکی از برترین و محبوب‌ترین هتل‌های آمستردام است، یک گزینه مناسب دیگر برای رزرو هتل آمستردام محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل امکانات خوبی را در کنار فضایی کلاسیک و جذاب به مهمان‌ها خواهد داد.

رستوران هتل گرنت نیز می‌تواند با غذاهای متنوع خود یک ظهر یا شب به یاد ماندنی را برای میهمانان این هتل بسازد. غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای این رستوران، همان چیزی است که از یک رستوران هتل پنج ستاره انتظار خواهید داشت.

هتل گرنت امکانات تفریحی مناسبی هم دارد. مثلا می‌توانید صبح خود را با شنا کردن در استخر آن شروع کنید. یا برای دست یافتن به آرامش بیشتر نیز می‌توانید از خدمات ماساژ و اسپای هتل استفاده کنید. همچنین یک باشگاه ورزشی، خشکشویی و صرافی نیز در این هتل وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید به استفاده از آن‌ها بپردازید.

هتل آمستردام ماریوت

اگر به دنبال یک هتل مدرن در آمستردام باشید، هتل ماریوت برای شنا مناسب خواهد بود. ماریوت یک هتل پنج ستاره است که اتاق‌هایی شیک و با امکانات ویژه را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل ماریوت طراحی داخلی شیک و خاصی دارد. این اتاق‌ها مجهز به تخت‌های راحت، سیستم تهویه و اینترنت پرسرعت بوده و ویوی خوبی از زیبایی‌های آمستردام به شما خواهد داد.

هتل ماریوت رستوران خوبی دارد که غذاهای متنوع و لذیذی را سرو می‌کند. استیک‌های رستوران این هتل معروف است و به تمام مسافران پیشنهاد می‌شود.

پرسنل این هتل آموزش‌دیده و بسیار خوشرو بوده و در تمام ساعات روز خدمت‌گذار مسافران خواهند بود. آن‌ها به زبان‌های مختلفی از جمله هلندی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی مسلط هستند. نظافت اتاق‌ها نیز به صورت روزانه و توسط پرسنل خدماتی این هتل انجام خواهد گرفت. از میان دیگر امکانات هتل نیز می‌توان از سالن ورزشی، اسپا، خدمات ترانسفر، صندوق امانات، خشکشویی و کرایه دوچرخه نام برد.

هتل های پر فروش آمستردام

کلام آخر

اگر آمستردام را برای سفر انتخاب کرده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم. چرا که انتخاب این شهر می‌تواند یک سفر به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. فراموش نکنید که در تمام مراحل تهیه امکانات پیش از سفر، علی بابا همراه شما خواهد بود. شما می‌توانید بلیط خود به مقصد آمستردام، هتل و حتی تور آمستردام را در کمترین زمان از علی بابا تهیه کنید. بدین ترتیب از انتخاب‌های خود مطمئن‌تر خواهید بود چرا که علی بابا امکان مقایسه قیمت و خدمات تمام ایرلاین‌ها و هتل‌ها را برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا رضایت حداکثری را در سفر خود تجربه کنند.

کد خبر 853648

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha