هافبک سابق سرخ ها به‌دنبال این است تا با استفاده از برخی قوانین چند ماه از خدمتش کم کند و به احتمال خیلی زیاد هم موفق خواهد شد.

میلاد سرلک

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که برای تمدید قرارداد برخی از بازیکنانش برای سازمان لیگ ارسال کرده نام میلاد سرلک را هم به آن اضافه کرده است. این در شرایطی است که سرلک فصل آینده را هم باید در ملوان سپری کند تا دوران خدمت سربازی‌اش به اتمام برسد. اینکه با این وضعیت چرا باشگاه پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد او شده است، دلیل دارد. در این ارتباط با خبر شدیم که سرلک به‌دنبال این است تا با استفاده از برخی قوانین چند ماه از خدمتش کم کند و به احتمال خیلی زیاد هم موفق خواهد شد. او با کسر چند ماه خدمت می‌تواند مجدد به جمع سرخپوشان برگردد.

او این موضوع را به اطلاع باشگاه پرسپولیس هم رسانده و در همین راستا این باشگاه برای تمدید قرارداد او اقدام کرده است. ناگفته نماند که سرلک از بازیکنان مورد علاقه اوسمار است و او درصورت ادامه کار با پرسپولیس از بازگشت شماره 10 سابق تیمش استقبال خواهد کرد. اگر سرلک تابستان موفق به بازگشت به پرسپولیس شود آن وقت یکی از هافبک‌های این تیم جدا خواهد شد. ناگفته نماند که سرلک نیم‌فصل چندان خوبی را هم در ملوان سپری نکرده و در مواقعی مصدوم و نیمکت‌نشین بوده است.

کد خبر 853811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ن IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    7 4
    نیازی به این بازی کن نیست از بهتراش تو تیم هستن
  • آنتیک کیسه IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    5 2
    قحطی بازیکن اومده؟ تازه ازدستش راحت شده بودیم بدردلیگ پایینترمیخوره
  • حصارک ،،،،کرج IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    3 1
    پرسپولیس داره اشتباه مبکنه سرلک را بگذارید تو همون ملوان بمونه این همه هافبک داریم،، بشار،، هم قراره بیاد سرلک را میخاهید چکار،، عمری را بیاورید که به درد بخوره سرلک مالی نیست
  • مهران IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    2 1
    خیلی اشتباه میکنن اگر بذارن بیاد. بهترین هافبک هارو الان داریم که سطحشون خیلی بالاتر از سرلک هست، تازه با رفتن سرلک تیم یکم سروسامون گرفته
  • Majd IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    2 1
    اگه پرسپولیس سرلک و نگیره خیلی بهتره،سینا اسد بیگی باید فیکس پرسپولیس باشه و خدابنده لو‌.