مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند درباره مکانیزه کردن سیستم ردیابی خودروهای حمل پسماند گفت: با استفاده از ردیاب‌ها، موقعیت و مسیر حرکت ماشین‌های مدیریت پسماند شهرداری در زمان واقعی توسط کارشناسان این سازمان پیگیری می شود.

پسماند

به گزارش همشهری آنلاین؛ حسین شهابی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴۰۰ دستگاه خودرو مدیریت پسماند در شهر تهران، گفت: با استفاده از ردیاب‌ها، موقعیت و مسیر حرکت ماشین‌های مدیریت پسماند شهرداری در زمان واقعی توسط کارشناسان این سازمان پیگیری شده که از این طریق با کنترل سرعت خودروهای حمل کننده زباله در شهر تا رسیدن به مجتمع دفع و پردازش زباله آرادکوه موجبات کاهش تصادفات و حوادث فراهم می شود.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند در اینباره گفت: بیش از ۸۵۰ دستگاه خودروی رفت و روب و جمع‌آوری پسماند به سامانه ردیاب خودرو (GPS) تجهیز شده است و این طرح تا تجهیز تمام ماشین‌‍آلات رفت و روب، جمع‌آوری پسماند خشک(نوماند) و بیمارستانی، سیستم برفروبی و راهبری ادامه دارد.

او افزود: پایش و ارزیابی کارایی و عملکرد ناوگان خدمات شهری، حفظ امنیت و پیشگیری از سرقت خودروها، بهینه‌تر کردن مسیر حرکت ماشین آلات و در نتیجه صرفه‌جویی در مصرف سوخت از دیگر مزایای نصب سامانه ردیاب است. مدیران سازمان پسماند با استفاده از سیستم ردیاب، می توانند به صورت دقیق و مستمر ناوگان را رصد و پیگیری و در صورت نیاز به هر اقدامی برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را انجام دهند.

شهابی با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل و نظارت تصویری پسماند (مانیتورینگ) در ساختمان مرکزی این سازمان و ایستگاه های خدمات شهری، مجتمع پردازش و دفع آرادکوه و همچنین گود نخاله آبعلی طی سال های اخیر، گفت: کارشناسان این سازمان در مراکز مذکور می توانند موقعیت جغرافیایی و سرعت خودروها را رصد کرده و با تصمیم‌گیری بهتر و به موقع، خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه دهند.

کد خبر 853844
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha