سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

دختر سرمربی گواردیولا سرمربی پرآوازه و موفق تیم منچستر سیتی در جنگ اسرائیل با غزه پشت مردم فلسطین درآمد.

گواردیولا

به گزارش همشهری آنلاین، «دختر گواردیولا حامی غزه مقابل جنایت اسرائیل»، این گزارش امروز(سه شنبه) شبکه الجزیره از اقدام انسانی ماریا، دختر سرمربی سیتی در حاشیه مراسم جشن قهرمانی در لیگ انگلیس است. اسرائیل از زمان آغاز جنگ علیه غزه بیش از ۳۵ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده که نیمی از قربانیان کودکان هستند.

حمایت گواردیولا و دخترش از مردم غزه

پپ گواردیولا هفته گذشته در اظهاراتی تکان دهنده درباره وضعیت بد جهان، همه نگاه ها را به سوی جنایت رژیم اشغالگر در غزه برد. هرچند پپ نامی از غزه نیاورد ولی بسیاری از کاربران حرف های سرمربی اسپانیایی را به غزه ربط دادند. سرمربی سیتی گفته بود" این دنیا پر از ظلم است. هر کسی فقط به خانه خود نگاه می‌کند و از آنچه که برای همسایه‌اش رخ می‌دهد، چشم پوشی می کند. ببین امروز چه اتفاقی در گوشه و کنار جهان در حال رخ دادن است. ما اینجا نشسته‌ایم و برای آن‌ها کاری نمی‌کنیم. ستم در برابر توست. تو می‌توانی بدون واکنش به آن به نظاره بنشینی. مطمئن باش که روزی تو هم مبتلا به آن خواهی شد".


الجزیره می‌نویسد که ماریا گواردیولا دختر سرمربی سیتی با حضور در جشن قهرمانی با «چفیه فلسطینی» منظور پدرش از حرف‌های تکان دهنده هفته گذشته را روشن کرد. دختر گواردیولا می گوید که اسرائیل با حمایت کامل غرب در حال نسل کشی است و از ۲ میلیون جمعیت مردم غزه نیمی از آنها آواره شدند که ۷۰ درصد آنها کودکان هستند.

کد خبر 854037
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    👏👏