سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

رئیس قوه قضائیه در پایان کار مجلس شورای اسلامی یازدهم نامه‌ای خطاب به نمایندگان این دوره و دوره جدید نوشت.

محسنی اژه ای

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به مناسبت پایان کار مجلس شورای اسلامی یازدهم نوشت: «دیده بیدار و امیدوار مردم اسلامی به شما نمایندگان متعهدی دوخته شده که با وضع قوانین جدید و اصلاح قوانین موجود در ریل‌گذاری و پیشرفت و ارتقای اهداف والای نظام اسلامی مجدانه تلاش و کوشش می‌ورزید.

اینجانب از خدمات ارزشمند و مجاهدات خالصانه و خستگی‌ناپذیر شما نمایندگان محترم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیقات روزافزون شما و نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد تعامل سازنده میان قوا در جهت رفع مشکلات مردم، بحمدالله در این دوره تعامل بی‌سابقه‌ای میان نمایندگان مردم شریف ایران اسلامی با مسئولان دستگاه قضایی به وجود آمد که به توفیقات مهم و اثربخشی در خدمت به مردم عزیزمان و ادراک مشترک در برخی از امور کشور نائل آمدیم.

امید است در دوره جدید مجلس شورای اسلامی نیز این همکاری و همدلی تداوم یافته و بیش از پیش شاهد گره‌گشایی از مشکلات کشور عزیزمان باشیم.

کد خبر 854067
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha