تویوتا در حال بررسی یک شاسی‌بلند قدرتمند برای خط تولید رو به رشد وسایل نقلیه عملکردی شرکت «تویوتا گازو»ی خود است.

تویوتا لندکروزر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، طرح بصری GR Sport قبلا در چندین محصول اعمال شده است، اما یک مدل عملکردی با ارتفاع بالا هنوز در نمایندگی‌ها موجود نیست. خوب، هنوز نه. احتمالاً این در آینده تغییر خواهد کرد.

در گفت‌وگو با مجله استرالیایی Car Expert، رئیس تویوتا گازو (GR)، تومویا تاکاهاشی، اظهار داشت که یک SUV ضروری به نظر می‌رسد: «در آینده، از دیدگاه من، ما به یک GR SUV (شاسی بلند تویوتا گازو) نیاز داریم. برخی افراد فقط می‌توانند از SUV‌ها استفاده کنند، زیرا آنها خانواده هستند یا به فضای بیشتری نیاز دارند. برای گسترش برند ما، شاید یک SUV مورد نیاز باشد.»

تویوتا شاسی بلند جدید می‌سازد | ویژگی‌های این SUV چیست؟

او از ارائه جزئیات درباره اینکه کدام مدل می‌تواند به فناوری GR مجهز شود، خودداری کرد. با این حال، احتمالاً یکی از SUVهای بزرگ‌تر خواهد بود، زیرا یاریس کراس و C-HR فضای چندانی ندارند. همچنین ما مدل bZ۴X را نیز مستثنی می‌کنیم. احتمال می‌دهیم که لندکروزر، چه LC ۲۵۰ / پرادو که در ایالات متحده موجود است و/یا LC۳۰۰ بزرگ که در بازارهای خاصی فروخته می‌شود، مناسب باشد. شاید یک GR RAV۴ نیز منطقی باشد تا بالاتر از مدل Prime با قدرت ۳۰۲ اسب بخار که می‌تواند در عرض ۵.۷ ثانیه از صفر به ۰۶ کیلومتر در ساعت برسد، قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

تاکاهاشی اشاره کرد که Gazoo Racing باید مدل مناسب برای گسترش آینده پورتفولیو را شناسایی کند، زیرا منابع آن محدود است. به دلیل محدودیت‌های بودجه، نمی‌تواند در مدت کوتاهی محصولات متعددی را عرضه کند. در حال حاضر، یاریس، کرولا، ۸۶ و سوپرا در نسخه کامل GR ارائه می‌شوند. تنها مدل کوچک یاریس نسخه داغ‌تر GRMN را به خود دیده است، که برای کوپه مشابه BMW نیز برنامه‌ریزی شده است.

اینکه آیا برند GR به اندازه کافی مطلوب شده است تا ارزش قیمتی که یک SUV قوی‌تر فرمان می‌دهد را داشته باشد، بستگی به تصمیم مشتریان با پول‌های سخت به دست آورده‌شان دارد.

کد خبر 854115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ابوالقاسم IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    3 0
    تویوتا نگو بگو خدای آفرود ساز