مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه تنها 20درصد شهر تهران دارای شبکه فاضلاب است، به نقل از مسئولان سازمان آب و فاضلاب از کمبود بودجه برای ایجاد شبکه فاضلاب سراسری توسط این سازمان خبر داد.

احمد دنیامالی، درحالی‌که معتقد است چنانچه بحث «مدیریت واحد شهری» حل شود و شهرداری‌ها مسئول انجام امور زیربنایی شهر شوند، شاید بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه داد، افزود: تا زمانی که مدیریت واحد شهری به‌طور شفاف تحقق نیابد، شهرداری زیر سؤال می‌رود.

وی در این‌باره به ایسنا گفت: درحالی‌که تعداد دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری که باید وظایف مربوط را انجام دهند بسیار است، شهرداری در برابر برخی اقدامات صورت گرفته این دستگاه‌ها زیر سؤال می‌رود و به وسیله مردم مورد انتقاد قرار می‌گیرد. به‌عنوان مثال، شهرداری خیابان‌ها و معابر را آسفالت می‌کند و این دستگاه‌ها آن‌را می‌کَنند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران عنوان کرد: در حال حاضر هر مسئولی در سیستم مدیریتی خود دارای محدودیت‌هایی است؛ به‌طوری‌که روزی که شهرداری اعلام می‌کند درصدد آسفالت کردن خیابانی است و از دستگاه‌های دیگر می‌خواهد برنامه‌های خود را اجرا کنند، آن دستگاه‌ها اعتبار لازم را ندارند و پس از آنکه کار آسفالت کردن همان خیابان تمام می‌شود، اعتبار به‌دست دستگاه مربوط می‌رسد و در پی آن، اقدامات لازم در حیطه مسئولیت خود را آغاز می‌کند.

دنیامالی افزود: سپس این دستگاه‌ها به شهرداری فشار می‌آورند که باید حفاری کنیم و همین تعارض‌های موجود باعث اتلاف منابع و وقت مردم و شهرداری می‌شود. وی در پایان تاکید کرد: بنابراین شهرداری معتقد است، تحقق مدیریت واحد شهری می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات زیربنایی شهر را مرتفع کند.

کد خبر 89643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز