یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: دادستان منطقه "دنا" با اشاره به توقف پروژه انتقال گاز در منطقه دنا گفت: تا زمانی که شرکت ملی گاز از سازمان محیط زیست مجوز فعالیت دریافت نکند فعالیت این پروژه متوقف است.

 دادستان منطقه "دنا" در گفتگو با  مهر از بروز اختلاف بین دو سازمان محیط زیست و منابع طبیعی استان در ارایه مجوز به شرکت ملی گاز و تخلفات گسترده در پروژه انتقال خط دهم گاز از جنوب به شمال کشور از منطقه دنا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

محمد ضیایی ضمن اعلام اینکه در همان شب اعلام تخلف قطع درختان متوقف شده است گفت: اختلاف به وجود آمده را مبحثی قانونی و حقوقی است و هر کدام از دو سازمان مدعی‌اند متولی این منطقه و عرصه درختان جنگلی سازمان متبوعه خودشان است. اما طبق آنچه که مشخص شده متولی محیط زیست است و آیین نامه‌ها و مستنداتی که محیط زیست ارایه کرده نشان می‌دهد متولی سازمان محیط زیست است و شرکت گاز باید حتما رضایت سازمان محیط زیست را جلب کند و ما منتظر اعلام رضایت سازمان محیط زیست هستیم.

  آیین نامه‌ها و مستنداتی که محیط زیست ارایه کرده نشان می دهد متولی سازمان محیط زیست است و شرکت گاز باید حتما رضایت سازمان محیط زیست را جلب کند.

کد خبر 91970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز