همشهری‌آنلاین: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هتلداری، گردشگری و تجهیزات سفر هم‌زمان با دومین نمایشگاه بین‌المللی مجتمع‌های رفاهی، تجاری و مسکونی از پنجم تا هشتم آبان در جزیره‌ کیش برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، مریم شفیعی برگزارکننده‌ این نمایشگاه‌ها  گفت: در این نمایشگاه، علاوه بر حضور گروه‌های هتلی، دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت‌های تجهیزات هتلی، سازمان‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان‌ها نیز با ارائه ظرفیت‌های گردشگری، سوغات و صنایع دستی حضور می‌یابند. [آشنایی با ایران]

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال فرصت مناسبی برای معرفی طرح‌های بزرگ گردشگری کشور است و تعدادی از پروژه‌های گردشگری تجاری بزرگ در این نمایشگاه معرفی می‌شوند.

او درباره‌ی حضور نمایندگان کشورهای خارجی در این نمایشگاه‌ها، اظهار داشت: با توجه به بحران اقتصادی، کشورهای کمی در این نمایشگاه‌ها حضور دارند، البته نمایندگانی از اتریش، چین، ایتالیا و ترکیه در بخش تجهیزات و خدمات هتلی شرکت می‌کنند. [سرمایه‌گذاران اسپانیایی در کیش سرمایه‌گذاری می‌کنند]

این برگزارکننده‌ نمایشگاه بین‌المللی هتل‌داری، گردشگری و تجهیزات سفر ادامه داد: نمایشگاه امسال با توجه به اعلام متقاضیان، بازدیدکنندگان بیش‌تری دارد، چون این نمایشگاه‌ها تخصصی است و مردم عادی معمولا در این نمایشگاه‌ها حضور زیادی ندارند. بنابراین برخی شرکت‌کنندگان قدیمی به‌عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه‌ حاضر می‌شوند.

شفیعی درباره‌ شناور بودن زمان برپایی این نمایشگاه‌ها که هر سال تغییر می‌کند، گفت: این اتفاق معمولا به‌خاطر مناسبت‌های تقویمی داخل کشور رخ می‌دهد و ما هربار مجبوریم، زمان مناسبی را برای این نمایشگاه انتخاب کنیم.

 آشنایی با تاریخچه جزیره کیش

 آشنایی با جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش

 کیش؛ سرزمینی برای دمی استراحت

کد خبر 93233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز