گروه حوادث: با کشف 4 جسد دیگر از خانه آنتونی سوول، تعداد اجساد کشف شده در خانه وحشت اوهایو به 10 نفر رسید

این مرد بعد از تجاوز به طعمه‌هایش که همگی زنان سیاهپوست بودند، آنها را به قتل می‌رساند و اجسادشان را در خانه‌اش دفن می‌کرد.

افشای راز جنایت‌های زنجیره‌ای این مرد سیاهپوست، باعث وحشت زیادی در کلولند اوهایو شده است و بسیاری از کسانی که افراد خانواده‌شان در سال‌های گذشته ناپدید شده‌اند، احتمال می‌دهند توسط این مرد به قتل رسیده باشند.

به گزارش آسوشیتدپرس، مایکل مک گراتف، رئیس پلیس کلولند، با اعلام اینکه این اجساد از حیاط پشتی و نقاط دیگر خانه این مرد تبهکار کشف شده است، گفت: با این حال هنوز مشخص نیست که آیا اجساد دیگری هم در مناطق دیگر این خانه دفن شده است یا نه؟

توماس استاچو، سخنگوی پلیس نیز عنوان کرد: این در حالی است که سوول تا روز دوشنبه تنها به 6 قتل اعتراف کرده بود و گفته که آنها را بعد از ربودن به قتل رسانده است. اما اکنون مشخص می‌شود که او باید خیلی بیشتر از تعداد اعتراف‌های خود دست به جنایت زده باشد.

تحقیقات پلیسی درباره سابقه این مرد جنایتکار نشان می‌دهد که وی از سال 1989 به‌مدت 15 سال به اتهام تجاوز به یک زن در زندان بوده است اما بعد از آزادی از زندان در سال 2004 دوباره تبهکاری‌های خود را آغاز کرده است و این بار بعد از ربودن و تجاوز به زنان و دختران، آنها را به قتل می‌رسانده است.

در هفته‌های گذشته، رسانه‌های آمریکا و خصوصا مطبو عات اوهایو، نوک تیز حمله‌شان را متوجه پلیس ایالتی کرده‌اند؛ چرا که آ‌نها معتقدند پلیس ایالتی حتی با وجود شکایت‌های زیادی که از این مرد شده بود هرگز خانه‌ وی را بازرسی نکرده است.

مخالفان معتقدند که آخرین بار هم به‌صورت اتفاقی راز این جنایت‌ها کشف شده است و آن هم وقتی بوده که با شکایت یک زن که از چنگ مرد تبهکار گریخته بود ماموران مجبور به بازرسی خانه وی شدند که در ادامه تحقیقات اجساد 3 زن را که در نقاط مختلف دفن شده بودند، پیدا کردند.

بنابراین گزارش، مرکز پزشکی قانونی کلولند نیز اعلام کرده است تمامی اجساد پیدا شده مربوط به زنان سیاهپوست است که 5 نفر از آنان خفه شده‌اند و بقیه نیز به شیوه‌های مختلف کشته شده‌اند.

بنابراین گزارش، ماموران پلیس با سگ‌های آموزش دیده و تجهیزات مخصوص سرگرم جست‌وجوی نقاط مختلف خانه هستند تا مشخص شود که آیا اجساد دیگری هم در خانه و زمین‌های اطراف آن دفن شده است یانه؟

در همین حال کارآگاهان سرگرم بررسی خانه‌های نیمه‌کاره تا شعاع چند کیلومتری خانه این مرد هستند چون امکان می‌دهند که وی تعدادی از اجساد قربانیانش را در این نقاط دفن کرده باشد.

کد خبر 94562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز