مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

تا پایان سال در بوستان‌های منطقه نمازخانه پیش ساخته نصب می‌شود

ساخت نمازخانه با استفاده از سازه‌های پیش ساخته در بوستان‌های پرتردد محله‌ها، چندی است که در برنامه شهرداری تهران قرار گرفته است. شهرداری منطقه 4 نیز بر آنست تا پایان سال 8 نمازخانه پیش ساخته در 8 ناحیه نصب کند. نخستین آنها ماه گذشته در بوستان سمیه واقع در خیابان دلاوران تقاطع خیابان سراج به بهره‌برداری رسید.

محمد شیری، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در این‌باره گفت: «پیرو سیاست‌های شهرداری تهران مبنی بر ساخت نمازخانه در تمامی نواحی تهران، معاونت فنی عمرانی شهرداری منطقه 4 نخستین نمازخانه پیش ساخته با امکانات شبستان و وضوخانه زنانه و مردانه را در بوستان سمیه محله علم صنعت راه‌اندازی کرد.»

وی افزود: «استفاده از بناهای پیش ساخته این امکان را به معاونت فنی عمرانی شهرداری منطقه 4 داد تا بتواند کارهای اولیه نصب چنین نمازخانه‌ای را در نواحی نه‌گانه شهرداری منطقه به انجام رساند تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن در همه نواحی منطقه، نمازخانه‌های پیش ساخته نصب شود.»معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 گفت: «هم اکنون جانمایی این نمازخانه‌ها در بوستان‌های نوفل‌ لوشاتو، یاس، مجیدیه و شادی انجام شده است و تا پایان سال نیز تعدادی از آنها به بهره‌برداری خواهد رسید.» 

همشهری محله - 4

کد خبر 94912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز