دوشنبه ۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

کیکاووس زیاری: لئوناردو دی کاپریو در قسمت جدید «بتمن» بازی خواهد کرد. در ضمن قسمت دوم «آلوین و سنجاب‌ها» هم آماده نمایش شده است.

دی کاپریو اعلام کرده علاقه‌مند است در سومین فیلم سینمایی که کریستوفر نولان براساس قصه کمیک استریپی «بتمن» می‌سازد بازی کند.

این بازیگر در حال حاضر مشغول بازی در فیلم جدید نولان به نام «آغاز» است.

این فیلم حال و هوایی علمی- تخیلی دارد و برای نمایش در سال جدید میلادی آماده می‌شود. تهیه‌کنندگان «شوالیه تاریکی» سال قبل پس از موفقیت فراوان این فیلم در بین تماشاگران و منتقدان سینما، از نولان خواستند قسمت دیگری از مجموعه فیلم «بتمن» را کارگردانی کند.

ولی نولان گفت قصد دارد قبل از ساخت این فیلم، به سراغ یکی دیگر از پروژه‌های مورد علاقه خود- یعنی همین فیلم «آغاز»- برود.

دی کاپریو که طرفدار سبک کاری نولان شده، مایل است در مجموعه فیلم «بتمن» او هم همکاری داشته باشد.

با توجه به این‌که نقش شخصیت مثبت قصه یعنی بتمن را کریستین بل بازی می‌کند، دی کاپریو اگر قرار باشد در قسمت جدید فیلم همکاری کند باید در نقش شخصیت منفی قصه ظاهر شود. نکته مهم در مجموعه فیلم ابر قهرمانانه «بتمن» این است که شخصیت منفی آن، ارزش و اهمیتی برابر شخصیت مثبت قصه دارد.

رقابت تازه سنجاب‌ها

قسمت دوم «آلوین و سنجاب‌ها» آماده نمایش شد.

این فیلم را بتی تامسن کارگردانی کرده و صحنه‌های آن به صورت زنده و انیمیشن ساخته شده است. در این قسمت از فیلم جیسن‌لی دوباره نقش اصلی را بازی می‌کند. نقش مقابل او را سه سنجاب شیطان و هنرمند بازی می‌کنند که به کمک کامپیوتر شکل گرفته‌اند و جاستین لانگ، متیوگری‌گوبر و کریستینا آپدگیت به جای آنها صحبت می‌کنند. در قصه قسمت جدید یک سنجاب تازه هم به جمع سنجاب‌ها می‌پیوندد. آنا فاریس هم صدای خود را به این شخصیت کامپیوتری قرض داده است. شخصیت‌های اصلی قصه فیلم در اولین قسمت آن درگیر یک سری ماجرای با نمک و خنده‌دار می‌شوند. این بار سه سنجاب آوازخوان، باید با یک گروه موسیقی موفق دیگر رقابت کنند، که آنها هم سنجاب هستند.

قسمت اول فیلم دو سال قبل با استقبال بچه‌ها و خانواده‌های آنان روبه‌رو شد، به همین دلیل سازندگان آن تصمیم گرفتند قسمت دوم آن را نیز تولید کنند.

کد خبر 95382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز