چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۸ - ۲۰:۲۰
۰ نفر

اولین باغ قرآنی در منطقه 21 آغاز به کار کرد

منطقه 21 همواره از چند نظر در کانون توجه اهالی تهران قرار داشته است. هرچند ممکن است تهرانی‌ها چندان تأکیدی بر نام منطقه آن نداشته باشند اما  مهم  این است که آن تحولات مهم در محدوده جغرافیایی منطقه 21 اتفاق می‌افتد. نخستین عامل خبرساز منطقه واحدهای صنعتی جاده مخصوص تهران ـ کرج است.

 این واحدها از هر نظر بر تهران تأثیر مستقیم دارند. از اوضاع اقتصادی تا سیاسی و محیط‌زیستی بسیاری از تحولات شهر و منطقه را می‌توانند دستخوش تغییر قرار دهند. پس طبیعی است با چنین اهمیتی چشم و گوش مردم شهر اخبار آنها را دنبال کند. از سوی دیگر منطقه ما به عنوان غربی‌ترین منطقه شهر شریان‌های مواصلاتی مهمی را در اختیار دارد.

جاده مخصوص، بزرگراه آزادگان که از 2 طرف جنوبی و غربی منطقه عبور می‌کند، جاده قدیم و تا اندازه ای هم اتوبان تهران ـ کرج که از مهم‌ترین شاهراه‌‌های تهران هستند. اکنون اما تحولات خبرساز منطقه 21 جریانی بجز اقتصاد و ترافیک پیدا کرده است؛ جریان خبرساز سوم، فعالیت‌های فرهنگی است که نقطه اوج آن افتتاح «باغ قرآنی وردآورد» محسوب می‌شود.

خبری که بار دیگر چشم همه قرآن دوستان تهرانی‌ را به سمت منطقه ما چرخاند.  و این در واقع می تواند آغازی باشد برای منطقه‌ای که از هر سو زمزمه‌های کمبود سرانه‌های فرهنگی آن به گوش می‌رسید. اما این باغ قرآنی چیست؟ چه فعالیتی می‌کند؟ منطقه 21 چه فعالیت‌های قرآنی دارد؟ همه و همه را در ویژه‌نامه این شماره ما بخوانید.

همشهری محله - 21

کد خبر 95468

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز