گروه شهری: معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: امسال 22 درصد از درآمدهای پایدار از محل پرداخت عوارض بوده است که نشان از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری است.

به گفته او،  این حق مردم است که بدانند درآمدها کجا و چگونه هزینه می‌شود و از همین رو  گزارش‌های مالی  به‌صورت ماهانه در سایت شهرداری به شهروندان ارائه می شود.

حسین محمد پورزرندی، در پیامی در سومین مراسم قرعه‌کشی عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای مدیریت پسماند که با حضور نماینده دادستانی و شهروندان مناطق 22‌گانه شهر تهران برگزار شد،

درآمد‌های پایدار را راهی برای رفاه و تبیین حس مسئولیت شهروندان دانست و گفت: در کلانشهرهای ایران و به‌ویژه در تهران 75 تا 80 درصد درآمدهای شهرداری از راه فروش پروانه و ساخت و ساز تامین می‌شود و روشن است که درآمدهای بر پایه مالیات بهترین نوع درآمدهای پایدار است که دستیابی به آن به توسعه کلانشهرها کمک می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری 2 دوره گذشته اهدای جوایز به شهروندان خوش‌حساب، عنوان کرد: جوایز این دوره نیز اواخر بهمن  در مراسمی به شهروندان اهدا می‌شود و آنچه مهم است آن است که شهروندان بدانند پرداخت بموقع عوارض می‌تواند به مدیریت شهری برای ایجاد شهری زیبا و پویا فرصت بهتری بدهد.

کد خبر 97611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز