چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: افشین پیروانی گفت: نمی‌خواهم دستیار باشم و ترجیح می‌دهم مستقل کار کنم

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی که پیش از این گزینه شماره یک افشین قطبی و فدراسیون فوتبال برای تقویت کادر فنی تیم ملی بود و در نهایت به این پیشنهاد جواب منفی داد، پیشنهاد علی دایی را هم نپذیرفته است.

افشین پیروانی با بیان این که پس از پیشنهاد علی دایی تنها از وی تشکر کرده است، به ایسنا می‌گوید: حقیقتش علی (دایی) همیشه به من لطف داشته و رفیق قدیمی من است و کار کردن با او را افتخار می‌دانم اما نمی‌خواهم دستیار باشم و ترجیح می‌دهم مستقل کار کنم. به هر حال صبر می‌کنم تا با یک پیشنهاد خوب به عنوان سرمربی به فوتبال برگردم. طی چند مدت اخیر هم پیشنهادهایی داشتم اما آن چیزی که می‌خواستم، نبود و نپذیرفتم.

پیروانی ادامه می‌دهد: وقتی قطبی هم برای همکاری با کادر فنی تیم ملی با من حرف زد، به ایشان گفتم دوست دارم مستقل کار کنم. آن زمان هم که قبول کردم دستیار وینگادا باشم، اشتباه کردم. دلم راضی به این کار نبود اما به حرمت هواداران پرسپولیس و برای جلوگیری از مشکلات فنی در مجموعه سرخ، پذیرفتم بمانم و به وینگادا کمک کنم.

سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس در پایان گفت: هم برای افشین قطبی و هم برای علی دایی آرزوی موفقیت می‌کنم. از همکاری با قطبی در پرسپولیس خاطرات خوبی دارم و دایی هم یکی از بهترین دوستان من است و یقین دارم در پرسپولیس موفق می‌شوم. به قول علی پروین، دایی برای پرسپولیس اصل جنس است و من اعتقاد دارم با توجه به تجربیات ارزنده‌اش می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.

کد خبر 98407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز