گروه حوادث: دو برادر جوان که سوار بر خودرو پژوی 206 در شرق پایتخت اقدام به اغفال دختران می‌کردند با تلاش کارآگاهان اداره پنجم آگاهی عصر پنجشنبه در یک قرار صوری بازداشت شدند.

دستگیری این دو جوان هنگامی‌در دستور کار پلیس قرار گرفت که هفتم آذرماه دختر 14ساله‌ای به نام مریم به همراه والدین خود به اداره پنجم آگاهی تهران بزرگ رفت و از پلیس برای دستگیری دو پسر جوان که پس از ربودنش در خیابان تهرانپارس، او را در باغهای اطراف تهران مورد آزار قرار داده بودند کمک خواست.

دختر نوجوان درمورد چگونگی وقوع این حادثه به کارآگاهان گفت:  در مسیر رفتن به خانه مادربزرگم، دو سرنشین شیک پوش یک خودرو پژو206 با چرب زبانی مرا سوار خودرو خود کرده و به بهانه حرف زدن به باغ متروکه ای در اطراف بومهن کشاندند، آنها در آنجا بی اعتنا به التماس هایم مرا مورد آزار قرار داده و ساعاتی بعد مرا در حوالی منطقه تهرانپارس ازخودرو بیرون انداخته و متواری شدند.

با بررسی شکایت این دختر نوجوان، با تحت نظر گرفتن باغ متروکه، تحقیقات پلیسی برای شناسایی دو متهم آغاز شد، تا اینکه پنجشنبه گذشته کارآگاهان موفق به کشف سرنخهای مهمی‌از دو متهم شده و با کشاندن آنها بر سر یک قرار صوری، آنها را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ داوود سلطانی معاونت اداره آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری این دو متهم گفت:  این دو جوان در بازجویی‌ها با بیان اینکه برادر هستند اعتراف کردند با چرب زبانی دختران نوجوان را اغفال کرده و بعد از انتقالشان به باغ متروکه آنها را مورد آزار و اذیت قرارمی‌دادند.

برپایه این گزارش این دو برادر جوان در حال حاضر با دستور قاضی ساعی رئیس شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران در اداره 5آگاهی تهران تحت بازجویی قراردارند و پلیس از کسانی که فریب این دو برادر را خورده‌اند خواست با مراجعه به اداره 5آگاهی شکایت خود را ارائه دهند.

کد خبر 9947

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز