همشهری‌انلاین- هلن صدیق بنای: استخر آبگرم یا جکوزی یکی از پر طرفدارترین ‌استخر‌های طبیعی برای میمون‌های برفی است.

 

"جاگوکودنی" پارک ملی میمون‌های برفی در ژاپن است. این پارک در شمالی ترین نقطه کشور ژاپن در استان ناگانو واقع است. منطقه‌ کوهستانی که  4 ماه از سال پوشیده از برف و هوای بسیار سرد و یخی دارد.

 

دمای هوا در این منطقه همیشه زیر صفر، یعنی منفی 5 تا منفی 15 درجه است. این منطقه بهترین و گرمترین جا برای زندگی "میمون‌های برفی" است.

 این منطقه کوهستانی با حوضچه های آب گرم طبیعی نادر و  بی‌نظیرش به یک پارک ملی و گردشگری تبدیل شده و شدیدا تحت محافظت محیط بانی منطقه قرار دارد.

 در فصل‌های سرد و زمستان‌ها میمونهای برفی ساکن منطقه، بیشتر وقت خود را در این حوضچه‌های‌آب گرم می گذرانند. عکس‌های حاضر لذت و نهایت آرامش این موجودات را در این حوضچه‌ها نشان می‌دهند.

مسئولین محیط زیست کشور ژاپن این منطقه را به یک منطقه گردشگری در فصل‌های سرد و زمستان‌ها آماده کرده است. سالانه بیش هزاران هزار، گردشگر از این پارک کوهستانی و میمون‌های برفی درون حوضچه‌های آبگرم در زمستان دیدن کرده و عکاسی می کنند.

میمون‌های برفی بدون ناراحتی و توجه به شلوغی و سرو صدای این گردشگران مشغول استراحت، بازی ،حمام و یا جویدن شپش‌های سر  خانواده یا دوست خود هستند.

http://www.dogonews.com

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز