همشهری آنلاین: لوئیس سوارز که به گاز گرفتن بازیکنان حریف در بازی‌های مختلف شهرت دارد و در سال ۲۰۱۳ نیز پس از گاز گرفتن برانیسلاو ایوانوویچ تیم چلسی، از حضور در ۱۰ بازی رقابت‌های لیگ برتر محروم شد، باید در انتظار تصمیم فیفا درباره حمله‌اش به فوتبالیست ایتالیایی باشد.

براساس گزارش BBC، در آن بازي نيز مانند بازي ديشب، داور مسابقه اقدامي در راستاي جريمه كردن سوارز به‌خاطر حركت غيرورزشي‌اش انجام نداد. اكنون فيفا پيگرد انضباطي اين مهاجم تيم ملي اوروگوئه را به خاطر گاز گرفتن يكي از بازيكنان تيم ملي ايتاليا در بازي شب گذشته آغاز كرده‌است.

سوارز 27 ساله كه در تيم ليورپول بازي مي‌كند، در بازي اوروگوئه در برابر ايتاليا كه در نهايت منجر به حذف تيم ملي ايتاليا از رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 شد، در درگيري تصاحب توپ با كيه‌ليني ايتاليايي، شانه چپ او را گاز گرفت،‌اما تلاش‌هاي كيه‌ليني براي نشان دادن محل گازگرفتگي به‌داور بي‌نتيجه ماند و داور بازي هيچ اقدامي در راستاي جريمه سوارز انجام نداد.

كيه‌ليني با نامرد خطاب كردن سوارز ابراز اميدواري كرد فيفا جسارت استفاده از شواهد ويديويي را عليه وي داشته‌باشد. وي نسبت به داور كه با وجود ديدن رد دندان‌هاي سوارز روي شانه‌اش هيچ اقدامي نكرد نيز به شدت معترض است.

سوارز پس از وقوع اين درگيري، خود را به زمين انداخت و درحالي كه دندان‌هايش را با دست پوشانده‌بود تا نشان دهد كيه‌ليني با آرنج به دهان او كوبيده‌است. اين رويداد كمي پيش از به‌ثمر رسيدن گل برتري اوروگوئه رخ داد.

از ديگر عواقب رفتار ناشايست سوارز در اين باز،‌آغاز موجي توئيتري عليه اين فوتباليست اوروگوئه‌اي در جهان است كه در آن تصاوير مختلفي از وي به شكل حيواناتي كه به گاز‌گرفتن شهرت دارند، از جمله كوسه،‌مار، سگ و حتي خون‌آشام‌ها، در توئيتر پست مي‌شود.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha