نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر سه روز اعضای کمیسیون متبوعش به جزائر سه گانه خبر داد و گفت: در این سفر از منطقه نازعات بازدید و همچنین دستاوردهای نیروهای مسلح و مسائل ضروری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی در رابطه با سفر سه روزه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جزایر سه گانه، گفت: پانزده نفر از نمایندگان در راستای وظایف و ماموریت های کمیسیون عازم جزائر تنب بزرگ و کوچک، ابوموسی و هرمز شدند و از نزدیک در جریان فعالیت های نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رشادت های دلاورمردان نیروی دریایی ارتش و سپاه قابل تقدیر و قدردانی است، تصریح کرد: بر این اساس در این سفر از منطقه نازعات و جزایر مذکور بازدید و برخی مسائل ضروری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم جزایر استراتژیک کشورمان از حیث زیرساخت ها توسعه یافته شوند، ادامه داد: همچنین نیروهای ساکن در این جزائر نیز باید مورد حمایت قرار بگیرند و تردد به این جزائر تسهیل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان سواحل مکران نیز باید در بودجه سنواتی مورد توجه قرار بگیرند تا از آنها به نحو مطلوب‌تری در جهت توسعه اقتصادی و تقویت نیروهای مسلح بهره برداری شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این سفر دستاوردها و همچنین مشکلات نیروهای مسلح مورد بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بر این اساس تلاش خواهیم کرد طرح تقویت زیرساخت های جزائر استراتژیک را در آینده ای نزدیک در مجلس کلید بزنیم تا از حیث بودجه ای در شرایط خوبی قرار بگیرند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    1 0
    رفتید بازدید که چی ؟ هزینه های بی ثمر