همشهری‌آنلاین: همزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی ،پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی خاصی را در روزهای 12 تا 22 اردیبهشت ایجاد خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای آورده است: با عنایت به اینکه محل برگزاری نمایشگاه کتاب در داخل محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد، تنها اتومبیل‌های دارای مجوز طرح ترافیک و آن دسته از اتومبیل‌هایی که به مقتضای آخرین رقم پلاک خودرو (زوج در روزهای زوج و فرد در روزهای فرد) اجازه عبور در محدوده اضطرار را دارند، می‌توانند به محل نمایشگاه عزیمت و مراجعت کنند.

در این اطلاعیه همچنین با در نظر گرفتن محدود بودن فضای پارک خودروها برای نمایشگاه، به بازدیدکنندگان توصیه ‌شده است حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی و مترو جهت تردد استفاده کنند.

محل پارک خودروهای سواری و موتور سیکلت‌ها در پارکینگ ضلع شمالی داخل مصلا و پارکینگ مجتمع امام خمینی(ره) و پارکینگ لجستیکی ارتش، همچنین پارکینگ طبقاتی واقع در تقاطع خیابان قنبرزاده و شهید بهشتی تعیین شده است.

بر اساس این اطلاعیه، محل پارک پیش‌بینی شده برای تاکسی‌ها، پارکینگ واقع در تقاطع شهید بهشتی و خیابان پاکستان است و توقف وسایل نقلیه در خیابان‌های قنبرزاده رسالت (حد فاصل بزرگراه مدرس تا خیابان قنبرزاده) در هر دو باند و خیابان شهید بهشتی (حد فاصل قنبرزاده تا خیابان پاکستان) و طول خیابان مفتح و پاکستان ممنوع است.

زیرگذرهای بزرگراه رسالت و خیابان شهید بهشتی نیز به تردد عابران و بازدیدکنندگان اختصاص یافته است.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در اطلاعیه خود آورده است: ساعت کار نمایشگاه از 10 تا 21 تعیین شده و زمان اجرای محدودیت توقف نیز از ساعت 8 صبح تا خاتمه ساعت کار نمایشگاه است.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازدیدکنندگان درخواست کرده است جهت برگزاری بهتر نمایشگاه کتاب با عوامل مستقر همکاری کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 66935577 که در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی است، تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها