برای تثبیت نام تجاری، ساده کردن تئوری های پیچیده و کلی در بازاریابی بسیار موثر است که با استفاده از این 22 قانون ساده بدست میآید، همانند:
قانون اختصار، توسعه نام تجاری با تمرکز در حوضه فعالیت، قانون واژه نفوذ نام تجاری در مصرف کننده، قانون تابعیت، استقبال از رقبا به منظور ایجاد یک نام تجاری قوی در این کتاب استراتژیهای به کار گرفته شده برای تثبیت نام تجاری بعضی از معتبرترین محصولات جهان مانند کوکاکولا، زیراکس، بی.ام.و، فدرال اکسپرس، استاربکز تجزیه و تحلیل شده، تا دست اندرکاران با استفاده از آنها به مهارت لازم برای ایجاد یک نام تجاری جهانی دست یابند.
چاپ اول این کتاب با عنوان «۲۲ قانون ثابت برای تثبیت نام تجاری» توسط انتشارات سیته منتشر شده است.
کتاب 22 قانون تغییرناپذیر برند، ترجمه منیژه شیخ جوادی (بهزاد) در قطع رقعی و در 196 صفحه به قیمت 6500 تومان روانه بازار کتاب شده است.