در بخشی از کتاب آمده است تبلیغات باد است. روابط عمومی خورشید است.
تبلیغات در واقع ادامه روند روابط عمومی، با استفاده از ابزارهای متفاوت است و باید پس از طی چرخه ی برنامه روابط عمومی آغاز شود.
ما امروز شاهد یک جابه جایی در نقش ها و کارکرد ها هستیم. این روابط عمومی است که این روز ها می تواند در جایگاه یک رهبر ، یک برنامه بازاریابی را هدایت کند. و به هدف برساند. هر برنامه جدید بازاریابی باید در ابتدا با اطلاع رسانی آغاز شود و به تدریج و پس از دستیابی به اهداف اولیه روابط عمومی، برنامهریزی تبلیغاتی پیرامون آن انجام گیرد.
برای مدیرانی که تحت نفوذ فرهنگ تبلیغات هستند، این یک ایده نوین و انقلابی و برای دیگران، یک تکامل طبیعی در تفکر بازاریابی به شمار میرود.
کتاب سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی در قطع رقعی در 269 صفحه به قیمت 8500 تومان منتشر شده است.
علاقهمندان جهت تهیه کتاب میتوانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه، خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفنهای 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.