امروزه شرکتی که اشتباه میکند، سریعاً از دور خارج شده و رقبایش جای او را میگیرند.
برای پیروزی در بازار فشردهی رقابت و پرهیز از اشتباه یک راه ساده وجود دارد و آن این است که بازاریابی اصول و قواعد غیرقابل انکاری دارد که باید از آنها استفاده کرد. نویسندگان این کتاب از تأثیرگذاران مباحث علمی و تخصصی در حوزهی بازاریابی، برندینگ و جایگاهسازی هستند.
کتاب 22 قانون ابدی بازاریابی حاصل 25 سال مطالعه و تحقیق جک تروت و ال ریس دربارهی عوامل تأثیرگذار در بازاریابی است.
آنها مطالب پیچیدهی بازاریابی را بسیار ساده و آسان و قابلدرک ارائه میدهند و با استفاده از مثالهای فراوان، مباحث ارائه شده را در ذهن خوانندگان تثبیت میکنند و اعتقاد دارند که روشی نتیجه میدهد که همخوانی کامل با قوانین بازاریابی داشته باشد و میگویند: حال اگر جرئت دارید، با مسئولیت خودتان از آنها سرپیچی کنید!
کتاب 22 قانون ابدی بازاریابی ترجمه محمود حمید خانی به قیمت 6000 تومان در قطع رقعی و در 120 صفحه توسط انتشارات سیته منتشر شده است.