به گفته ناشر کتاب برند رهبری، هویت سازمان در ذهن مشتریان است که به خاطر رفتارهای مشتریمدار، برای کارکنان واقعی شده است
به عبارت دیگر، برند رهبری زمانی بروز میکند که دانش، مهارتها و ارزشهای رهبران، رفتار کارکنان را بر روی مسایلی که مشتریان به آن اهمیت میدهند، متمرکز میکند. برند رهبری، بسط برند یا هویت سازمان است، زیرا در رفتار و نتایج رهبران در سرتاسر سازمان متجلی میشود؛ به گونهای که بین کارکنان و تعهد مشتری پلی میزند و راهی ایجاد میکند تا آنچه ذینفعان خارج از شرکت، شرکت را به خاطر آن میشناسند، به تعهدی تبدیل شود که کارکنان داخل شرکت انجام میدهند.
کتاب برند رهبری در سازمان، دربارهی چگونگی افزایش کیفیت رهبری در سازمان است. این کتاب برای رهبرانی نوشته شده است که در درجهی اول مسئولاند که نه فقط رهبری کنند؛ بلکه رهبری نیز ایجاد کنند همچنین همان طور که یک برند، محصول یه شرکت یک رویداد به همریخته و تصادفی نیست، بلکه یک رشته از انتخابهای هم بسته و پیوسته است، توسعهی رهبری به عنوان یک برند نیز نتیجهی مجموعهی یکپارچهای از انتخابها در مورد چگونگی و آمادهسازی نسل بعدی رهبران است.
به خاطر بسپارید، سازمانهایی که یک برند رهبری دارند، از شهرت مداوم و پایدار برخوردار هستند.
کتاب برند رهبری در سازمان چیست ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده - افشین رهنما در زمستان 1391 به قیمت 11500 تومان در قطع رقعی در 344 صفحه منتشر شده است.
علاقهمندان جهت تهیه کتاب میتوانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه، خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفنهای 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.