شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نام هر کشوری یک برند است و تصویری از خود در ذهن مردم دیگر کشورها به وجود می‌آورد.

تبلیغات شگفت‌انگیز

در حقیقت ارزشِ برند یک کشور احساسی است که با شنیدن نام آن کشور در مخاطب ایجاد می‌شود.

امروز، صنعت گردشگری، طبق آمار سازمان جهانی جهانگردی، یکی از درآمدزاترین شغل‌های قرن 21 می‌باشد و ایجاد برند در دنیای گردشگری توجه بسیاری را به خود جلب نموده تا جایی که آن را «صادرات نامرئی» نیز می‌خوانند.

کتاب تبلیغات شگفت‌انگیز، کتابی درباره‌ی مفاهیم تبلیغات گردشگری و همچنین نگاهی به راهبردهای توسعه برند گردشگری موفقِ کشورهایی مانند هندوستان، ترکیه، مالزی، استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، چین، ولز و اروپای مرکزی و شرقی است که هر کدام با روش‌های متفاوتی موفق شده‌اند تا کشور خود را به مقصدی گردشگری تبدیل تبدیل کنند که حکم یک برند را در ذهن گردشگران داشته باشد.

به منظور ساخت تبلیغات برای یک برند گردشگری مقصد، بیش از هر چیز باید جاذبه‌ها و ارزش‌های ویژه‌ای که جذب‌کننده‌ی گردشگران بالقوه باشد را در آن پیدا کرد.

سپس باید ارزش‌ها در متن و تصویرهای تبلیغاتی منعکس گردند. لوگو و ترکیب فونت و رنگ خاصی که یادآور مقصد گردشگری باشد نیز باید عرضه گردند. موردهای واقعی مطرح شده در کتاب، نکته‌های ارزنده‌ای را از چگونگی طراحی استراتژی برند، شعار تبلیغاتی لوگو و تبلیغات به خوانندگان می‌آموزند.

 

کتاب تبلیغات شگفت‌انگیز نوشته فرزاد مقدم در تابستان 1390 به قیمت 7500 تومان در قطع رقعی در 240 صفحه توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 237930
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز