اینها صحبت «بنفشه عامری» هنرمند و کارآفرین ۲۹ ساله ساکن محله ازگل است؛ کسی که برای فعالیتهایش نه مغازهای در بهترین نقطه شهر دارد و نه کارگاه آموزشی و تولیدی مجزا. اما به گفته خودش فروش خوبی در کیفهای چرمی دارد. او درباره رمز موفقیتش میگوید: «سال ۱۳۹۵ تفننی در کارگاههای آموزشی کیفدوزی ثبتنام کردم. دوستان و آشنایان وقتی نمونه کیفهای دوخته شده مرا دیدند شروع به سفارش کردند و این سفارشها به مرور ادامه یافت. یک سال بعد به قصد کسب درآمد سفارش قبول کردم تا بتوانم از این راه امرار معاش هم داشته باشم.» عامری صفحه اینستاگرامش را نشان میدهد و میگوید: «صفحه اینستاگرام برایم حکم مغازهای را دارد که مشتریانش از همه شهر و چه بسا شهرستانها و حتی خارج از ایران است. بنابراین با همین نگاه که میتوان با مغازهای اینترنتی و فروش اینترنتی از خانه کسب درآمد داشته باشم با توکل به خدا در حال کار هستم. اما هر چقدر شهروندان مهارتی را بلد باشند و کسب وکاری هم برای خود داشته باشند حمایت مسئولان بسیار اهمیت دارد و اینطوری تشویق میشوند. ما نیاز به تشویق و حمایت از سوی مدیران و مسئولان داریم.»
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
«محصول باکیفیت و تمیز میتواند بهترین تبلیغ برای کار باشد و با توجه به کسب تجربه طی سالهای اخیر کار باکیفیت را سرلوحه فعالیتهایم قرار دادهام.» ...