یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۸
۰ نفر

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با تشریح نحوه برخورد با بدحجابان در این دانشگاه از احضار دانشجویان بدحجاب به کمیته انضباطی خبر داد و گفت:

برای برخی بدحجابان که به این نوع پوشش مصر بوده‌اند یک تا دو ترم تعلیق از تحصیل به‌عنوان حکم انضباطی صادر شده است.

دکتر قادر پریز در گفت‌وگو با مهر با رد آمار اعلام شده از سوی برخی منابع مبنی بر احضار 20 نفر از دانشجویان بدحجاب این دانشگاه به کمیته انضباطی، تعداد این دانشجویان را بسیار بیشتر از این تعداد عنوان کرد و گفت: تعداد این افراد بسیار بیشتر از این ارقام است به‌ویژه افرادی که تنها تذکر دریافت کرده‌اند.

اما به‌دلیل محرمانه بودن آمار و ارقام در کمیته انضباطی امکان اعلام تعداد دقیق آنها وجود ندارد. وی  افزود: تعداد این افراد کم نیست اما در دانشگاهی که 16هزار دانشجو دارد عددی کوچک به شمار می‌آید. 

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی این افراد را دانشجویانی نامید که پیش‌از احضار به کمیته انضباطی از سوی  مراجع مختلفی تذکر دریافت کرده‌اند و تأکید کرد: بسیاری از احضارشدگان تذکرات مکرری از طرف روسای دانشکده‌ها و سایر مراجع فرهنگی دانشگاه به‌دلیل بدحجابی و مشکلات اخلاقی دریافت کرده‌اند.  دکتر قادر پریز گفت: در طول یکسال گذشته تعداد این دانشجویان بسیار زیاد بوده است.

کد خبر 108596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز