گروه حوادث: دختر جوان دیگر تحمل اخاذی‌های مرد مورد علاقه‌اش را نداشت.

chatroom

باورش نمی‌شد کسی که تا چند ماه پیش خودش را عاشق و دلباخته معرفی می‌کرد، چنین دام شومی برایش پهن کرده باشد. دیگر پولی نداشت که برای حفظ آبرویش بپردازد و به همین دلیل تنها راهی که پیش روی خودش می‌دید، کمک گرفتن از پلیس بود. اوایل تیرماه امسال، دختر جوانی سراسیمه و آشفته نزد ماموران پلیس اصفهان رفت تا از مردی که تهدیدهای شبانه‌روزی‌اش زندگی او را تیره و تار کرده بود، شکایت کند.

او وقتی مقابل افسر پرونده قرار گرفت، در تشریح ماجرایی که برایش اتفاق افتاده بود، گفت: چند ماه پیش در چت روم، با مردی آشنا شدم که خودش را فردی تحصیل‌کرده و مدیر یک شرکت خصوصی معرفی می‌کرد. در روزهای نخست که در اینترنت با او چت می‌کردم، مجذوب حرف‌هایش شدم. رفته‌رفته حرف‌های او در من تاثیر گذاشت و باعث شد که به وی علاقه‌مند شوم. این مرد که خودش را سیاوش معرفی می‌کرد، مدتی بعد از آشنایی‌مان از علاقه‌اش به من گفت و اینگونه بود که گفت‌وگوی ما در اینترنت تبدیل شد به گفت‌وگوهای تلفنی.

دختر جوان ادامه داد: سیاوش آنقدر راحت اعتماد مرا جلب کرد که وقتی از من خواست عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌ام را در اختیارش قرار دهم که آنها را به خانواده‌اش نشان دهد، فریبش را خوردم و تن به خواسته‌اش دادم. اما از زمانی که عکس‌ها را به دست آورد، تهدیدهایش هم شروع شد. من در یک شرکت مشغول به کار بودم و سیاوش تهدیدم می‌کرد که اگر خواسته‌اش را عملی نکنم، عکس‌هایم را برای همکارانم ای‌میل می‌کند و آبرویم را می‌برد. وقتی با تهدیدهای او روبه‌رو شدم، تازه فهمیدم که در دام یک مرد شیاد گرفتار شده‌ام و همه حرف‌های او درباره اینکه به من علاقه دارد، دروغ بوده است.

نمی‌دانستم چه کار کنم و از ترس آبرویم، تصمیم گرفتم به خواسته‌اش تن دهم. او ابتدا از من خواست 2 میلیون تومان به وی پرداخت کنم تا همه عکس‌هایم را پس دهد اما بعد از پرداخت این مبلغ، وی دست‌بردار نبود و هر بار با تهدید از من درخواست پول می‌کرد. طوری که چند ماهی است به خاطر تهدیدهای او خواب راحت ندارم و تا‌کنون با اینکه 5/5 میلیون تومان پول نقد به او پرداخت کرده ام اما هنوزم هم تهدیدهایش ادامه دارد. بعد از شکایت دختر جوان، پرونده در اختیار ماموران پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان اصفهان قرار گرفت و ماموران با بررسی ای‌میل‌های تهدید آمیزی که مرد جوان برای شاکی ارسال کرده بود، تحقیقات برای دستگیری او را شروع کردند. یک هفته زمان کافی بود تا تیم تحقیق در بررسی‌های تخصصی، محل زندگی مرد جوان را در اصفهان شناسایی و با صدور دستور بازداشت او، این مرد از سوی پلیس دستگیر شد. سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس فتا استان اصفهان، با بیان این خبر گفت: بعد از دستگیری متهم، او در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و پرونده با قرار قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 139891

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز